SDP ja vasemmistoliitto ulos hallitusneuvotteluista!
Kommentit (39)
Toivottavasti Keskusta lähtee mukaan.
Ei Laaninen ainakaan kuulostanut kovin innokkaalta kun oli uutisissa haastateltavana.
Homma taitaa palata eduskuntaan ja Urpilainen alkaa vuorostaan koota hallitusta.
kokoomuksen ja rkp:n lähteä kotio, jotta saadaan maan asiat kuntoon.
kokoomuksen ja rkp:n lähteä kotio, jotta saadaan maan asiat kuntoon.
pääministeriksi ja persut hallitukseen. Sit viimeinkin nähdään se taikatemppu, jossa samanaikaisesti sekä leikataan 6 miljardia että luvataan kaikille hyvää ja kaunista. Mä todella haluan nähdä kuinka tää tehdään.
On varsin erikoista, että täälläkin palstalla näin moni on haluakas ottamaan osaa eriarvoisuuden lisäämiseen ja tuloerojen kasvuun entisestään. Tätähän Kokoomus tahtoo linjauksillaan tehdä. Minä en uskalla/ halua kasvattaa lasta maailmassa, jossa eriarvoisuus entisestään kasvaa. Suoraan sanoen pidän teitä kokoomuslaisia joko hemmoteltuina rikkaina, joilla ei ole valtavirran elämästä käsitystä tai sitten tyhminä ja yksinkertaisina puupäinä.
Hyvin sanottu.
Olen loppuun kyllästynyt siihen, että kokoomuksen politiikassa talouselämän edut menevät räikeästi kansalaisten etujen edelle.
En suostu enää koskaan, missään tapauksessa äänestämään Kokoomusta. Niin kammottavia esityksiä on Kataisen salaisella leikkauslistalla ollut.
Vaikka olen arvomaailmaltani oikeistolainen, niin äänestän tästä lähtien joko SDP:tä tai vasemmistoliittoa. Kokoomus mokasi jo viime vaalikaudella totaalisesti, kun ajaa pelkästään talouselämän etuja.
Näissä hallitusneuvotteluissa on tullut hyvin selväksi, että Kokoomus ajaa pelkästään pankkiirien ja suurteollisuuden etuja. Hankkikoot kannatuksen myös rahamiehiltä, onneksi Suomessa on demokratia!
eli Jutta ei saa hallitusta tuolle pohjalle kokoon millään. Vihreät ja persut ovat niin kaukana toisistaan, että sille pohjalle ei voi rakentaa.
pääministeriksi ja persut hallitukseen. Sit viimeinkin nähdään se taikatemppu, jossa samanaikaisesti sekä leikataan 6 miljardia että luvataan kaikille hyvää ja kaunista. Mä todella haluan nähdä kuinka tää tehdään.
Aivan jännittää! Toivottavasti selittää temppunsa hyvin, että voin ottaa siitä pienemmässä mittakaavassa mallia oman talouden kehittämisessä. :D
Se kyllä kertoo mitä kaikki muut tekee väärin samoin kuin vuolaasti sen mitä se ei ainakaan halua tehdä. Ja vastuuseen sitä ei nähtävästi saa millään.
Aivan jännittää! Toivottavasti selittää temppunsa hyvin, että voin ottaa siitä pienemmässä mittakaavassa mallia oman talouden kehittämisessä. :D
Oikeasti, sulla viiraa ja pahasti.
Halusi osoittaa olevansa jämäkkä vaikka toista väitettiin. Tasaverolinjan tekeminen kynnyskysymykseksi oli kyllä vastenmielistä. En tiedä tajusiko hän ettei vasemmisto sitä hyväksy vai onko ulosheitto se mitä hän halusikin.
Suoraan sanoen pidän teitä kokoomuslaisia joko hemmoteltuina rikkaina, joilla ei ole valtavirran elämästä käsitystä tai sitten tyhminä ja yksinkertaisina puupäinä.
...etpä sinä suoraan sanoen näytä erityisen paljon ymmärtävän muiden elämää kuin omaasi, tai ehkäpä oletkin samanlainen tyhmä ja yksinkertainen puupää kuin kaikki muutkin.
Ja tuottavat ne kotimaiset tuotteet, joita joskus epähuomiossa suostut ostamaan.
Ilman talouselämää ja yrityksiä ei olisi työpaikkoja. Neuvostoliitossa kokeiltiin systeemiä, jossa valtio omisti kaiken ja palkat olivat samat riippumatta työn sisällöstä. Jostain syystä sielläkin oli yläluokka, kommunistit, jotka olivat tasa-arvoisempia kuin muut.
Neuvostoliitto on kaatunut, koska se ei toiminut. Turha sitä on Suomeen haikailla.
On varsin erikoista, että täälläkin palstalla näin moni on haluakas ottamaan osaa eriarvoisuuden lisäämiseen ja tuloerojen kasvuun entisestään. Tätähän Kokoomus tahtoo linjauksillaan tehdä. Minä en uskalla/ halua kasvattaa lasta maailmassa, jossa eriarvoisuus entisestään kasvaa. Suoraan sanoen pidän teitä kokoomuslaisia joko hemmoteltuina rikkaina, joilla ei ole valtavirran elämästä käsitystä tai sitten tyhminä ja yksinkertaisina puupäinä.
Hyvin sanottu.
Olen loppuun kyllästynyt siihen, että kokoomuksen politiikassa talouselämän edut menevät räikeästi kansalaisten etujen edelle.
En suostu enää koskaan, missään tapauksessa äänestämään Kokoomusta. Niin kammottavia esityksiä on Kataisen salaisella leikkauslistalla ollut.
Vaikka olen arvomaailmaltani oikeistolainen, niin äänestän tästä lähtien joko SDP:tä tai vasemmistoliittoa. Kokoomus mokasi jo viime vaalikaudella totaalisesti, kun ajaa pelkästään talouselämän etuja.
Näissä hallitusneuvotteluissa on tullut hyvin selväksi, että Kokoomus ajaa pelkästään pankkiirien ja suurteollisuuden etuja. Hankkikoot kannatuksen myös rahamiehiltä, onneksi Suomessa on demokratia!
ja keinot joilla Suomi laitetaan kuntoon, missä viipyy Soinin manifesti? Se on istunut hiljaa kuin kusi sukassa viime viikot.
Ja tuottavat ne kotimaiset tuotteet, joita joskus epähuomiossa suostut ostamaan. Ilman talouselämää ja yrityksiä ei olisi työpaikkoja. Neuvostoliitossa kokeiltiin systeemiä, jossa valtio omisti kaiken ja palkat olivat samat riippumatta työn sisällöstä. Jostain syystä sielläkin oli yläluokka, kommunistit, jotka olivat tasa-arvoisempia kuin muut. Neuvostoliitto on kaatunut, koska se ei toiminut. Turha sitä on Suomeen haikailla.
Jos äänestät Kokoomusta pelkästään Neuvostoliiton tai sosialismin pelon vuoksi, niin kannattaisi herätä.
Neuvostoliitto ja sosialismi lakkasi olemasta jo 20 vuotta sitten.
Tyhmää äänestää Kokoomusta sen vuoksi, että pelkää yhä kommunismia.
Oikeudenmukainen yhteiskunta on aivan eri asia kuin sosialismi tai Neuvostoliitto.
Kokoomuksen politiikka ei ole oikeudenmukaista politiikkaa.
SDP, VAS, PS, ja KD.
Loppujen lopuksi vasemmisto ja PS ovat aika lähellä toisiaan, pitävät pienen ihmisen puolia eivätkä ole niin EU avoimia kun KOK.
Ja tuottavat ne kotimaiset tuotteet, joita joskus epähuomiossa suostut ostamaan. Ilman talouselämää ja yrityksiä ei olisi työpaikkoja. Neuvostoliitossa kokeiltiin systeemiä, jossa valtio omisti kaiken ja palkat olivat samat riippumatta työn sisällöstä. Jostain syystä sielläkin oli yläluokka, kommunistit, jotka olivat tasa-arvoisempia kuin muut. Neuvostoliitto on kaatunut, koska se ei toiminut. Turha sitä on Suomeen haikailla.
Se, että en äänestä kokoomusta ei vielä kerro mitä teen työkseni. Lähipiirissä työskennellään yritysmaailmassa ja ollaan myös yrittäjiä. En ole itsekään perusduunari vaikka sitä työtä arvostankin muiden ohella.
Kuten joku täällä sanoi, niin kokoomus ajaa talouselämän eliitin ja pankkiirien etuja. Ei voi kun ihmetellä miten paljon av:ssa pn pankkiireja ja talouselämän suurvaikuttajia. Taitaa ihan itse Aatos Erkko olla täällä kirjoittelemassa?
(Ei ole kovin fiksua rinnastaa Vasemmistoliittoa, SDP:tä ja Neuvostoliittoa, paljastat että politiikan ja historian tuntemuksesi on melko huono, puupäämäinen.)
Terveisin, se fiksumpi puupää
Neuvostoliitossa kokeiltiin systeemiä, jossa valtio omisti kaiken ja palkat olivat samat riippumatta työn sisällöstä. Jostain syystä sielläkin oli yläluokka, kommunistit, jotka olivat tasa-arvoisempia kuin muut. Neuvostoliitto on kaatunut, koska se ei toiminut. .
Mutta kiitos tuosta Communism for Dummies -koosteesta. HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA!
Kyllä moni kokkari on kuvitellut, että Kataisesta on nyt tullut Suomeen uusi johtaja. Erityisesti Jyrki itse.