Ihana ohjelma tää Karavaanarit. Hartikaiset on niin kauniita
Kommentit (7)
on ärsyttävä! Mä en jaksais kuunnella livenä sen juttuja kovin kauaa. "No ei siinä sitten mitään, kutsuttii palokunta ja siinä ne sitten tuli pillit vinkuen. Ei siinä mitään, ottivat letkut ja sammuttivat sen palon siitä sitten niin" ja tarina jatkuu ja jatkuu.
Eikö ole vaitiolovelvollisuutta? Nolo ämmä.
Hartikaiset on paksuja pottuneniä.
Missä sen Päivin kulmakarvat on??
Siis NIIN nolo :(
Hartikaisista tykkään myös minä: ovat niin ihanan tavallinen perhe :)
Voi hyvää päivää.. ei voi kun sääliä kaikkia jotka joutuvat tekemisiin noiden kurittomien riiviöiden kanssa. Isä on lepponen kuin lapamato, ei minkäänlaista auktoriteettia. Lapsille on asetettava rajat! Jatkuva riskaaminen on seurausta siitä kun lasten on itse haettava jatkuvasti soveliaisuuden määreitä kun vanhemmat suhtautuvat kaikkeen "hehheh..nono" asenteella. Kuria! Rajat! Käyttäytymissäännöt!
Noi Hartikaisten lapset ovat aivan kauheita. Kasvattamattomia nirppanokkia. Äiti ja isä hyssyttää ja toinen tytöistä pomputtaa koko perhettä. Tyypillisin neidin asento on nenä kohti taivasta ja kädet lanteilla. Ja jatkuva siskon kiusaaminen. "Nyt sinä et enää siskoasi kiusaa" sanoo äiti ja tyttö repii vaatteita toiselta. Toivottavasti eivät liiku julkisilla paikoilla. Eiks ne Saksassakin saaneet porttikieltoja leirintäalueille. Saksassa kun on kuulemma outoja sääntöjä. Pois ohjelmasta.
Olen samaa mieltä! Lapset ovat aitoja ja koko perhe tuo ihan erillaista mielenkiintoa ohjelmaan!