Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joku teini on iskenyt silmänsä mieheeni :D

Vierailija
01.06.2011 |

eli olen ollut mieheni kanssa 6 vuotta yhdessä, 2 naimisissa. Olemme molemmat 25v. Lapsia ei ole. Koko juttu lähti siitä kun olimme vuosi sitten tuttavapariskunnan illanistujaisissa. Paikalla oli sitten myös tälläinen teinipariskunta, istuivat hiljaa koko illan (itse olin se verran hiprakassa etten edes muista ko paria) :D mieheni sitten tarjonnut tälle tytölle tupakan. Pari viikkoa sitten tämä tyttö pyysi mieheni fb kaveriksi ja lähetti aiva järkyttävän pitkän tekstin siitä kuinka hän on jättänyt poikaystävänsä koska ihastui mieheeni silloin siellä juhlissa. Miehenikään ei muistanut tilannetta ollenkaan. Viestissä hän kertoi että jos mieheni joskus kaipaisi seuraa niin häneen voisi aina ottaa yhteyttä. Lisäksi tyttö ilmoitti omaavansa ilkeät kädet :D

mieheni ei vastannut mitään, ja nyt tyttö on lähetellyt viestejä fbssä joissa kertoo ettei voi ihastua enää kehenkään kun mieheni on hänet näin pettänyt :D

saimmepahan kunnon naurut ! :D kiitos siitä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme äijä tuo miehesi, jos ottaa kaveriksi jonkun Minni Hiiren tms. feikkaajan FB:ssä.

Ja aika hyvin muista vuodentakaisia juttuja, jos muitat teinipariskunnan olleen hiljaa.

Vierailija
2/2 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä yritys. Ja mitä tarkoitat teinillä, eihän se välttämättä ole kuin muutaman vuoden sinua nuorempi :D

Ja todellakin, on miehesi aika kutale, kun ottaa kaiken maailman Lissuja fb-kaveriksi, kannattaa syynätä aika tarkkaan mitä siellä touhuaa.

Ja aika naurettavaa aikuisten (?) ihmisten naureskella moiselle, jos tämä olisi totta niin tilanne saattaa olla ihan todellinen kyseiselle teinitytölle. Miehesi voisi osoittaa olevansa sen verran gentlemanni, että vastaa viestiin, kiitos mutta ei kiitos ja /tai poistaa hänet kaverilistaltaan.

Mulla melko samanlainen kokemus, naapurin teinit tiirailee mun miestä, sellaset 14-15-vuotiaat likat. Äskenkin lähtivat iltariennoilleen, pikkupikku mikrosortseissa, että pakarat vilahti ja pitkät vaaleat hiukset hulmusi. Kävelivät oikein hitaasti pihamme ohi ja hihittelivät, kun miehen kanssa oltiin keinussa istuskelemassa. Eipä mun mies edes vilkaissut sinnepäin, kun ei lapsia harrasta, minua huvitti. Tuli ihan mieleen oma yläasteikä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla