Kuka meinaa ottaa alkoholia,
tänäiltana?
Huomenna pyhäpäivä, meneekö tämä ilta siis monella siihen,että tulee haettua kaupasta siideria,valkkaria,tai muuta ?
Kommentit (19)
Sama täällä, tekisi mieli kovasti juoda, mutta kun ei viitsisi ees kauppaan lähteä sen takia . Ilma muuttui aurinkoisesta kaatosateiseksi :/
Kävin ruokakaupassa ja se olikin täynnä deekuja ostamassa kaljaa itselleen. Osa oli jo niin tolkuttomassa kunnossa. Kyl tää helle sää näköjään pistää juomaan, huoh.
Joo, mulla menee kuule koko ilta siihen että haen kaupata siideriä ja valkoviiniä.
Pitäähän sitä nestettä helteellä ottaa.
Puoli tuntia sitten aloitin ja toinen kalja just loppui. Helle janottaa, päivä jo menikin vesilinjalla.
Menee
Joo, mulla menee kuule koko ilta siihen että haen kaupata siideriä ja valkoviiniä.
kauppaan ei sen takia tarvi lähteä. Tuliaijuomia on kaapissa aina melkoiset varastot.
Jotenkin kuulostaa teinimeimigiltä kysellä, kuka ottaa tänään.
kauppaan ei sen takia tarvi lähteä. Tuliaijuomia on kaapissa aina melkoiset varastot.
Kysyin koska halusin tietää onko kellään muulla tapana joskus ottaa vaikka keskellä viikkoa, kuten minulla! :) Tosin huomenna pyhä, niin ei kaikkien tarvitse edes töihin mennä, mutta deekuiluksihan se helposti joillakuilla menee :( Itselle ei maistu hetkellä mikään,ei edes ruoka.
Leikkimieltä kaiken ikää :))
t: viiskymppinen (ilmeiseti teini:)))
Ja tietty kaupat kiinni, vai?? Miksi mä en ikinä opi näitä pyhiä. En ota alkoholia tänään.
Huomenna jumppaan klo 11 joten ei enempää.
Vissylinjalla toistaiseksi,illalla tulee vieraita joten varmaan muutama sidu menee
Alkoholi ei kiinnosta. Kuka haluaa vapaaehtoisesti päänsäryn ja huonon olon? Mulla särkee päätä jo ihan tarpeeksi muutenkin, kiitos migreenin.
valkkaria vissyllä laimennettuna. On hyvää ja kevyempää kuin siideri.
seiskan maissa korkkaan. Illalla varmaan baariin.
menen jumpalle, sitten ruokaa ja ilta onkin siina. yritan laihtua joten viikko tissuttelu saa jaada vahaksi aikaa.
ja muutaman lisää hyhmäisen kylmää olutta aion juoda hellepäivän kunniaksi. Lapset on isällään ja mä nautin omasta rauhasta :)