Mita tehda koko loman yksin?
Mulla siis se tilanne, etta olen ensimmaista kertaa sinkkuna vuosikausiin. Kaverit kaikki muissa kaupungeissa. Rahatilanne on perseesta, ja kotona on pakko olla koirien takia jonkun verran, eli mittekaan pidemmalle ei voi lahtea. Mita ihmetta ma teen koko kesan? Istun kotona kattomassa telkkaria? Ei yhtaan oo fiilista yksin lahtea istuskeleen puistoon ja tylsistyyn.
Kommentit (6)
eli ei voi kilpailla eika pahemmin viitsi kylailemaankaan vieda (eika ole kylla kylapaikkaakaan joka suostuisi koirat ottamaan)
Mulla on siis 3kk loma, ja masentaa jo valmiiksi. En todellakaan halua koko kesaa odottaa, etta paasee takaisin toihin, etta nakee edes ihmisia, vaikka muuten tyotaan vihaakin.
ap
Eli koirat mukaan ja kaikkiin mahdollisiin kesätapahtumiin/puistoon/rannalle/mihin ikinä keksit lähteä. Tiedä vaikka löytäisit sen oikean, tai ainakin ystävän.
tekisin pyöräretkiä, etsisin uusia reseptejä ja kokkailisin niistä, siivoaisin, kutsuisin kavereita syömään, kävisin kaikissa lähitapahtumissa, uisin ja istuisin rannalla... mutta kolme pientä lasta estää monta näistä, koska ei ole aikaa kaikelta lastenhoidolta, makaronilaatikonteolta, pyykinpesulta ja vahtimiselta.
kuntoilisin itseni puolimaratonikuntoon, opiskellisin jonkun uuden kielen, ja vaikka mitä.
Kävisin kaikki paikkakunnan nähtävyydet, lintutornit ja luontopollut läpi.
Opettelisin virkkaamaan, kutomaan mattoja tms.
Maalaisin öljyväreillä.
En ymmärrä ihmisiä joilla on aikaa, mutta eivät keksi mitä sillä tekisivät.
Minä kyllä keksisin.
kutsu niitä sun kavereita muualta luoksesi. Ja tee nettitreffejä.
kilpailuihin tms..
Tai ota koirat mukaasi ja mene kyläilemään muutamaksi yöksi kavereille tai sukulaisille.