Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

7 päivää ilman tupakkaa. :)

Vierailija
01.06.2011 |

Ja olo on ihanan raikas ja hyvän tuulinen. Muutaman kerran on tullut hirveä tupakanhimo, mutta onneksi olen saanut tsempattua itseni niiden ohi.

Vielä on varmasti kivinen taival, että pääsen lopullisesti eroon tupakasta, mutta kyllä tämä kannattaa. :) voimaa lopettamiseen saan ihanasta tytöstäni, jota en todellakaan halua altistaa tupakansavulle ja muille myrkyille. Päivä kerrallaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas kerran. Mutta ilman mitään korvaustuotteita meni tuo aika, tahdonvoimalla vaan.

Sitten ajattelin, että jos minä, aikuinen ihminen haluan seurassa polttaa yhden tupakan, niin sen myös teen. Poltan päivässä 0-5 tupakkaa, viikolla lähempänä tuota nollaa enkä altistani lapsiani millekään koska en heidän aikana polta.

Joten ajattelin, että mennään näin, tänäänkään en ole vielä yhtäkään polttanut, ei ole huvittanut.

Muista yksi juttu, sitä tupakaa on oltava tarjolla, piilota pari mjonnekin jemmaan, ikinä ei tiedä mitä tapahtuu ja joissakin tilanteissa se hermorööki voi olla aika tärkeä.

Ja onnea yritykseen, oma äiti ollut nyt 1,5 v ilman ja poltti 40 vuotta 2 askia päivässä, niin ehkä mullakin on joskus toivoa täysin savuttomaan olemukseen.

t. puolet elämästään tuprutellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 kk ilman tupakkaa

Vierailija
4/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta makuaistisi palautuu ja sitten ihosi alkaa hehkumaan. Aplodit itsekurista!

Vierailija
5/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, helteellä mökillä ja kylmä olut ja tupakka tai ihana sateinen kesäilta kun lapsi on mennyt nukkumaan ja tupakka..

No ok, nämä on mun haaveita, itse kun en tänä kesänä raskauden takia tupakkaa saa. Mikäs siinä jos pystyt.