Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvahössötystä ?

Vierailija
01.06.2011 |

Mun poikani vajaa 5kk oppi eilen että miten sitä oikein käännytäänkään mahalta selälleen!

Muutaman kerran ennenkin kääntynyt silleen puol vahingossa, mut nyt eilen sitten haltsas sen :) Nyt ei sitten muuta tehdäkkään kun vipperän lailla käännytään mahalta selälleen :D

Äiti on niin ylpeä ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika oppi kääntymään vasta 6kk iässä, rauhallinen kaveri kun on. Oli hassua miten sitten vähän aikaa masullaan oltua alkoi niskaa väsyttämään, mutta eipä pikkuine osannut kääntyä takas selälleen ja itkuhan siitä aina tuli.

Vierailija
2/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika oppi kääntymään vasta 6kk iässä, rauhallinen kaveri kun on. Oli hassua miten sitten vähän aikaa masullaan oltua alkoi niskaa väsyttämään, mutta eipä pikkuine osannut kääntyä takas selälleen ja itkuhan siitä aina tuli.

kanssa opettelu vaiheessa :D poika turhautuu, itku tulee ja äiti kääntää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee meno päällä, lähti viime viikolla ryömimään ja tietty ensimmäisenä kohteeena Tv-tason elektroniikka ja muut "ei hyvät" paikat. Siitä se vaan elämä muuttuu, kohta teillä varmaan sama edessä:D

Vierailija
4/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tyttö 6,5kk on nyt ryöminyt kuukauden ja osaa jo nousta seisomaan tukea vasten. Eilen puhkesi ensimmäinen hammas! Siitä olen niin onnellinen kun se on oireillut jo 4,5kk, että vihdoin vauva sai sen ikenestä läpi :)

Tempperamenttinen "kaikki mulle tänne ja heti" ja menevä tyttö on kyllä välillä aiheuttanut harmaita hiuksia äidille, kun pitää olla neljä kättä ja kymmenen silmää, että pysyisi koko ajan perässä.

Vierailija
5/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillekin on lokakuussa tulossa vauva. Muuten vauvakuume iskisi tajuttomaksi.

Vierailija
6/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ekaa hammasta ihan kahden päivän välein :)

Kohta mä saan juosta täällä ton pojan perässä :D täytyy varmaan sitoa joku naru nilkkaan ja laittaa sohvanjalkaan kiinni, ettei mene hukkaan ;)