Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoja äitiysvaatteita?

Vierailija
01.06.2011 |

Mistä äitiysvaatteita jo valmiiksi isokokoiselle odottajalle?

Kokoni on jo ennen raskautta ollut 46/48.

Kuulemani mukaan H&M:n suurimmat vaatteetkin ovat nykyään paljon pienemmille suunniteltu. 6v sitten sieltä vielä itselleni esim. housut löysin. Nyt en ole edes käynyt katsomassa, kun mun pienempi naapuri kertoi pari vuotta sitten käyneensä ja suurimmat vaatteet olivat hänellekin pieniä :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole hankalan pitkä matka sinne tms. Siellä useimmat housut ovat liian pieniä, mutta aina silloin tällöin mun raskausaikana löytyi väljä malli.

Sain kaverilta ulkomailta ostetut isot äitiyshousut, mutta en valitettavasti millään jaksa muistaa merkkiä.

Entä jos käyttäisit paljon hameita ja mekkoja?

Vierailija
2/10 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiysfarkut pari vuotta sitten ja olen kokoa 48 ja sit olen käyttänyt HM:n, Kappahlin ja Lindexin niitä isommille tarkoitettuja vaatteita raskausaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä joutunut ottamaan suurinta H&M:ltä. Kokonumeroita meni kyllä pitkälle, mutta mitoitus ei olliut kauhean runsas. Kannattaa varmaan kuitenkin vilkaista valikoima. Ei ollut kyllä kovin kummoinen kun kävin.

Vierailija
4/10 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 48. Ihan sopivat. Olen kokoa 48 alaosasta normaalisti. Kannattaa kuitenkin käydä kokeilemasa, kaikista housuista ei kyllä henkkamaukalla ole kokoa 48 edes saatavilla. Mun Pituus 165 ja paino 97-100 kg ilman raskautta ja olen siitä onnellisessa asemassa ollut että minulle ei tule kerry painoa raskauden aikana. rv 35 menossa ja olen itse asiassa 2 kiloa alle lähtöpainon.

Sitten ostin äitiysfarkut netistä, FunMum merkkiset. Otin ensin suurimman koon ja se oli yllättäin iso eli Funmumista oli sopiva XL. En nyt yhtään muista mistä nettikaupasta, mutta jokiu ihan suomalainen se oli.

Yläosina käytän tavallisia toppeja yms. valitsen vain pidempää mallia. Päällä käytän neuletakkia yleensä topin kanssa.

Muuten sopii ennen raskauttakin käytössä olleet tunikat pääosin.

Vierailija
5/10 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

housut olivat juuri FunMum-merkkiset! Ja oli reilu mitoitus tosiaan.

Vierailija
6/10 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kaikki raskauskilot välillä vyötärö-reisi (persjalkainen siis).

Tilasin Ellokselta Vertbaudetin äitiysfarkut kokoa 46 ja ovat hyvät. Mamalicious (miten tuo kirjoitetaan) ovat kuulemma reilun kokoisia. Tilasin Nelly.comista, mutta vielä en ole saanut ko. vaatteita, joten en tiedä käytäntöä.

Just ostin caprit KappAhlin isojen tyttöjen osastolta, kun niissä on kuminauhavyötärö. Jättää housujen vyötärön mahan alle, niin hyvä tulee.

Vierailija
7/10 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yläosassa varmaan pärjää isojen tyttöjen vaatteilla, mutta housuissa on enemmän pulmaa. Ja varsinkin kesävaatteissa, näyttää monessa paikassa olevan paksumpia housuja tmv. mutta kevyemmistä (tai shortseista) on pulaa.

Reidet kun on kans paksut, niin hikoavat ja hankaavat hameen kanssa kesäisin :(

ap

Vierailija
8/10 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, etten kehtaisi julkisesti niillä kulkea. Tuli makkarakuori olo. Mun pituus 174 ja paino nyt 80 kg.

Nro 8

Mä ostin H&M:n capri- ja garco- ja samettihousut kokoa 48. Ihan sopivat. Olen kokoa 48 alaosasta normaalisti.

Vierailija
9/10 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 175cm ja painoa ennen raskautta 100kg, nykyään n.103kg (rv19)

ap

Vierailija
10/10 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteistä - next direct. Tuli nopeasti ja aika hyvä valikoima oli ainakin tilatessani. Olisi kyllä nyt myynnissäkin jo pois kaappia täyttämästä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi