Paljonko saat asumistukea?
Kommentit (17)
420e/kk, työssäkäyvä olen, matalapalkka-ala. Koko vuokra 980e. Vaikka saisin täydet tunnit 111h/3vko, ei palkka olisi siltikään kuin bruttona n. 1600e/kk. Lisät päälle, voisi olla max. 100e/kk, bruttona. Perhe elätettävänä kuitenkin.
0 euroa asumistuki
Palkkani n. 1800 brutto
asunto on 60neliöinen kaksio, vuokra 540€.
juuri tuli päätös tuesta, se on 204 euroa. Bruttotulot noin 2200 e per kk
vuokra on 650 e. Bruttopalkka n. 1900 e.
kh-tukeni nettona 650e+lapsilisät ja elarit yht.900e
Miehen palkka 1700, mulla kh-tuki+lapsilisät. Vuokra 900e/kk
"menkää töihin pummit"-ihmiselle: minkä ihmeen takia täällä maksetaan veroja, kun kaikkien palveluiden käyttäminen on olevinaan hirveää "pummaamista"? Olenko turhaan ollut 10-vuotta töissä ja maksellut veroja ennen lapsia?
Ainiinjoo! Mun ois pitäny siintä lähihoitajan paskapalkastani säästää rahaa äitiysvapaita varten etten vaan kuihduta valtiota kuiviin asumistukihakemuksillani... Ne tuet kun on tarkoitettu joillekin muille. Joillekin "oikeesti" työkyvyttömille ja köyhille eikä tämmöisille itsekkäille, nuorille pummeille niinkuin me ollaan..
Täällä Suomessa kun on pärjättävä omillaan ettei tää hyvinvointivaltio vaan kuole.
vuokra 1260euroa. Mies työttömyyspäivärahalla, minä äitiyspäivärahalla, neljä lasta.
Asumistukea saa, kun tulot on pienet suhteessa asunnon tarpeeseen. Oon yh:na saanut rippusen silloinki ku olin töissä. Nykyisellään ei ole tarvetta asumistukeen.
Vuokra on 500e kuussa, ja saan asumistukea aviomieheni kanssa 47€ kuussa. Itse maksamme siis 450€ vuokraa, molemmat olemme työmarkkinatuella.
0 euroa. Vuokra 650 € ja tulot n 2900 € (palkka ja kotihoidontuki ja kuntalisä) ja nelihenkinen perhe.
Opiskelija ja yh, tulot 0e.
Vuokra kaksiosta 650e, asumistuki 450e.
Ehkä olisi parempi muuttaa muksun kanssa sillan alle kuin opiskella akateemiseen tutkintoon..?
4 huonetta, keittiö, vh, wc x 2, kph+sauna ja parveke. Kaupungin keskustassa asutaan. Vuokra, autotalli ja vedet 1400€ kuussa.
Vitun pummit, menkää töihin. Niin me muutkin maksamme vuokramme.
Vihaatte sossupummeja, miksi ette ala lynkkaamaan niitä? Vittauko tuo kikutteleminen auttaa ketää :DDDD