Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperon yökyläilystä.

Vierailija
31.05.2011 |

Mietiskelen tässä että raaskinko viedä taperon huomenna yökylään isovanhemmilleen. Ikää lapsella on 1v10kk. Isovanhempiaan näkee usein ja on ollut ennenkin yökylässä yhden yön kerrallaan näillä samoilla isovanhemmilla. Lapsi oli n.puolitoistaviikkoa sitten yötä heillä ja nyt mietin että onko liian pian jos menee taas? Hyvä ystäväni olisi tulossa käymään ulkomailta ja huominen on ainoa aika kun hänelle sopii tulla mun luo. Mitäs mieltä olette?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että lapsi nauttii mummun ja papan luona (ja varmasti myös isovanhemmat nauttivat) ja sä saat rauhassa viettää aikaa ystävän kanssa ja jutella ja ottaa vaikka lasin viiniä.

Mars mars lapsi hoitoon ja mukavaa iltaa viettämään!

Vierailija
2/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on lapsi 1 v 8 kk ja tämä ei oo ollu koskaan hoidossa, siis päivälläkään. vähäks olisi ihanaa saada vähän omaa aikuita aikaa, mutta: en vain yksinkertaisesti osaa jättää häntä hoitoon. mikä lie mua vaivaa, tutut ja turvalliset isovanhemmat kuitenkin olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä raaskin sitten viedä pikkuisen hoitoon.:) Lapsi kyllä viihtyy isovanhempiensa kanssa tosi hyvin kun kyläillään siellä muutenkin aika usein. En minäkään varmaan raaskisi viedä lasta hoitoon ollenkaan jos ei olisi jo pienestä pitäen ollut isovanhempien hoivissa silloin tällöin, ihan vauvana tietysti pieniä hetkiä kerrallaan.

Vierailija
4/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis isovanhemmille asia on ok.

Vierailija
5/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapsi menee sitten huomenna yökyläilemään. Kiitos vastauksista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi