Pitkittynyttä yskää ja hengenahdistusta. Onko liikkeellä?
Mulla alkoi kuukausi sitten hieman henkeä ahdistaa, ei paljon mutta niin että mietin että mikä on.
Sitten alkoi kuiva yskä jota kesti kaksi viikkoa. Sitten alkoi limaa irrota ja "yskin keuhkoni pihalle", keuhkoija raastoi ja sattui. Ja päälle räkätauti joka kesti viikon.
Sain antibiootit ja symbicortin yskään. Keuhkoista ei kuulunut mitään ihmeellistä.
Nyt helpottaa räkätauti ja keuhkoja raastava yskä.
Mutta hengenahdistus ja kuiva yskä jatkuu.
Onko nyt liikkeellä jotain mikä selittäisi oireet. Olen jo ihan kyllästynyt tähän yskimiseen:(
Kommentit (4)
pitkään flunssaa ja yskää. Yskä vaivaa eniten yöllä. Ei olla saatu mitään lääkkeitä siihen. Nyt on alkanut onneksi jo olemaan paremmassa kunnossa onneksi.
Mutta sitten heti noustessa alkaa yskiminen ja jatkuu kunnes menen nukkumaan. Pää ihan kipeänä tästä jatkuvasta köhimisestä. Ja väsyttävää todellakin :(
AP
Pyytäkää ihmeessä lääkäriltänne päästä verikokeisiin, sillä se selviää ja on hoidettavissa tietyillä antibiooteilla.
Mulla ihan samaa! Koko kevät flunssaa ja pitkittynyttä yskää. Nyt ei mitään muuta oiretta ole taas pariin viikkoon ollut kuin ärsyttävä hengenahdistus ja liman nousu. Alan olla väsynyt tähän jatkuvaan sairastamiseen.