Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja kukahan opettaisi suomalaisille juhlapukeutumista?

Vierailija
31.05.2011 |

Eihän sitä tietenkään opi muksut kun ei osaa aikuisetkaan.

Ällistyksellä luin alemmasta ketjusta, että farkut ja kauluspaita kuulemma on juhlavaatetus. Huh huh...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä sinä?

Vierailija
2/6 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sellasta juhlapaikkaa ja tilaisuutta mihin pitäisi pukeutua juhlavaatteisiin. Riski on siis hirmuinen, että ylipukeutuu ja sekään ei ole kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä AP saanut oikein kannatusta toisessa ketjussa...

olet kuule aika säälittävä

Vierailija
4/6 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsäläisiä mitä metsäläisiä. Suomalaiselle on tärkeintä päästä juhliin mässäämään ja ryyppäämään, ihan sama miltä itse näyttää.

Meidän tuttavapiirissä ei kyllä farkkuihin pukeutuvia juhlavieraita ole, ei edes lapsia. Mutta yllätys yllätys, emme asukaan Suomessa.

Vierailija
5/6 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin aika moni oli pukeutunut tyylliin huppariin jne. Meillä oli kaikilla siistit vaatteet, ei nyt pukua tartte laittaa, mutta kuitenkin vähän siistimpää. Itse oon aina tosi tarkka, että meidän perhe on pukeutunut asiaan kuuluvalla tavalla. Kuuluu jo käytöstapoihin.

Vierailija
6/6 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieskin jaksaa vaikuttaa hämmästyneeltä joka kerta ennen juhlia, kun kerron, että en pidä farkkuja sopivana juhla-asuna. Siis mä en tajua, miten se voi muka tulla yllätyksenä kaikkien näiden vuosien ja yhteisten juhlien jälkeen.

En tajua, miten menis sen omaan päähän ettei joka kerta tarvitsi asiasta mainita (ja katsella aikuisen vaatetuksen perään). Onneksi lapset ei ole yhtä kovapäisiä ja osaavat pukeutua juhlavasti oma-aloitteisesti.