Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"mitä tykkäätte tehdä yhdessä lapsen kanssa?"

Vierailija
31.05.2011 |

Tätä kysyttiin siis päivähoidon keskustelussa. Mitä vastaisitte? Minun piti ihan miettiä että mitäköhän sitä tulee puuhattua 5v kanssa. En oikeastaan mitään kovin erikoista ja jopa tulee huono omatunto että voisi enemmänkin esim. pelata peläjä ja leikkiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään uimassa, kirjastossa, leivotaan, laitetaan ruokaa, tehdään kotitöitä, patikoidaan, retkeillään metsissä, hiihdetään, pyöräillään, hoidetaan kasvimaata...

Jotain tällaista tekin varmasti teette.

Vierailija
2/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on leipominen ja hyötypuutarhan laittelu yhdessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai käydä lapsen kanssa leffassa. Siinäpä ne sitten taisi ollakin. Kesällä rannalla tietty. Mä en ehdi pelailla ja se harmittaa tosi paljon.

Vierailija
4/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten käydään talvella laskettelemassa ja hiihtämässä tai kesällä uimassa ja jalkapalloharjoituksissa... Mutta jos lapsen kanssa hauskinta on se ihan tavallinen kotona oleminen ja puuhastelu niin eiköhän se ole ok - en ainakaan itse tulkitse että tuossa haettaisii mitään extremeä. Lapsi itse sanoo että "hauskinta on olla äitin kanssa kotona" :-D EIkä se pidä sisällään mitään erityistä

Vierailija
5/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikin selvittää, että teette jotain yhdessä? Että vuorovaikutus lapsen kanssa toimii ja, että hänet otetaan huomioon. Tuskin odottivatkaan mitään erikoisia puuhia vastaukseksi. Minä olisin vastannut, että puuhaillaan kotihommia yhdessä, leivotaan, ulkoillaan, luetaan kirjoja ym. tavallisia hommia.

Vierailija
6/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kun nyt alkoi miettiä. tosin johtuen siitä, että 5v. harvemmin haluaa minua mukaan leikkeihin tms. tykkää touhuta yksin.

Mutta käymme kyllä paljon ongella ja/tai veneilemässä. Se on meille sellaista yhteistä ja vähän spesiaalia aikaa, jolloin mukana ei ole mies tai pikkusisko. Silloin sitten jutellaan kaikkea mukavaa =)

Vierailija
7/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään uimassa, kirjastossa, leivotaan, laitetaan ruokaa, tehdään kotitöitä, patikoidaan, retkeillään metsissä, hiihdetään, pyöräillään, hoidetaan kasvimaata...

Jotain tällaista tekin varmasti teette.

ihan joka päivä ei tule annettua yksilöllistä huomiota kun on toinen lapsi ja koiria mutta tykkää esim. eväsretkestä ja metsässä patikoimisesta. me myös leivotaan yhdessä. tuli vaan ihan äimä olo että mitäköhän sitä pitäisi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi