Mitä voisi viedä perheeseen, jonne juuri on
syntynyt esikoinen? Lapselle on kuulemma vaatteita jo ihan riittävästi. Tuolla toisessa ketjussa oli tuo ruokakori hyvä ajatus, mutta mitä vauvalle?
Kommentit (8)
kosteuspyyhkeitä tms. Niille on aina tarvetta. Vaatteita ei tosiaan kannata jos niitä on jo tarpeeksi. Lelut ovat hivenen ehkä turhia myös, ainakin pehmolelut. Mutta jos vauvalla ei ole esim. mobilea niin se voisi olla ihan kiva vieminen myös =)
Äitiyspakkauksessahan tulee muutama valkoinen harsoliina, mutta niitä tarvii koko ajan ja joka paikassa ja ainakin itse totesin ettei niitä ole koskaan liikaa. Osta jotain kauniin värisiä/kuvioituja, niin on kiva käyttää vaikka vaunuissa tuulen suojana.
Pinnasängyn lakanoita - äitiyspakkauksessa tulee yhdet, mutta kun pissavahinkoja tapahtuu niin on kiva olla useampia ja harva näitä huomaa ostaa valmiiksi riittävää pinoa.
Muovitettua froteeta - samasta syystä... Kangaskaupasta saa halvimmalla, valmiit sängynsuojat on ihan törkeän hintaisia.
ja joku kiva lelu, vaate hieman isompaa kokoa..
esimerkiksi nuo muumi- käsipyyhkeet on kivoja, laadukkaita ja ihan edullisia, ja niille on käyttöä vuosikausiksi. Ensin peppupyyhkeinä ja sitten lapsen käsipyyhkeinä.
nykyisin tosi nättejä huppupyyhkeitäkin vauvoille. Myös pehmeät kylpylelut voisi olla kivoja, niille on käyttöä sitten myöhemmin, ja aika pitkään.
ja vaikka kahvipaketti, keksiä vanhemmille. Joskus olen vieny muumimukin ja lusikan jo odottamaan, siis ihan Arabian.
Niistä itse tykkäsin. Ruskovillan viltti, on kyllä kallis. Kaunis pikku taulu tai koukku seinään kiinnitettäväksi. Soittorasia. Vähän erikoisempi, hieno tuttipullo. Nuo harsot ovat hyvä idea. Kirja.
Jos äiti on puhunut että olisi kiinnostunut nitä käyttämään. Ei tietenkään jos äiti on julistanut ettei aio niihin pitkällä tikulla koskeakaan.
Niitä söpöjä pehmoleluja yms. aika turhia juttuja tuli meille ainakin aika paljon, ihan joku kunnon purulelu tms. myös voisi olla kiva.