Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ainoa nainen meillä töissä (6 naista) joka meikkaa

Vierailija
31.05.2011 |

ollaan palvelualalla. Aika outoa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa meikkaa kevyesti, suurin piirtein ripsiväriä vaan. Ei varmaan kukaan ole täydessä tällingissä työaikana. Juhliin toki. Ja työkaverit on lähinnä nuoria.

Vierailija
22/27 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta...

juu ja ei se mua haittaa, mutta heti soitin kaikille kavereilleni, että aatella, ne mun työkaverit oli majavia ja mää olin ainoa posliinipilde, eiks oo kamalaaa. Miten niiden miehet voi nussia niitä, niiden miehet varmaan haluis mua kaikki panna kun mulla on meikkiä ja posliinipilde. Siis en mää sillai tirkistele, mutta kunhan huomasin vain.......

Olen aika uusi tässä nyk. firmassa ja heti ekana päivänä ihmettelin samaa. Enkä itsekään paljoa laita ilmettä, mutta nyt kun ollaan oltu samassa työvuorossa 11 muun naisen kanssa, niin olen ainoa "hieman paremmassa" meikissä oleva. Kuitenkaan se ei vaadi itseltäni kuin 15 min ja siinä on samassa pitkän tukankin laitto.

Vielä yksi asia mikä ei liity meikkiin: kun oltiin äskettäin firman saunaillassa niin en mitenkään tirkistele tai arvostele. Näiden naisten alusvaatteet olivat hämmästyttävän arkisia? Ja vielä saunaosastolla huomasin olevani ainoa joka oli ajellut karvat. Joten sellaiset kokemukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka näppärää miehille on kun heidän ei tarvi tällaisten asioiden kans tapella. Kunhan etenevät urallaan ja saavat parempaa palkkaa.

Ja naiset ihan vapaaehtoisesti jäävät kinastelemaan tällaisista pikkuasioista, että onko mun pillu ajeltu enemmän kuin työkaverin ja onki mulla kasvoilla kevyt meikki, vaikka toisella ei ole.

Samaan aikaan kun naiset pähkii näitä itselleen tärkeitä asioita niin miehet painaa urallaan ohi, koska heillä ei aika mene tällaiseen puuhasteluun.

Miksi maksaa naisille parempaa palkkaa jos työaika menee siihen, että mietitään, onko työkaverilla karvoja alapäässä vai ei ja millaiset alusvaatteet sillä on. Tuhlaako miehet työaikaa tällaiseen?

Vierailija
24/27 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama täällä toimistossa ei muista tuota hajusteiden rajoitus sääntöä josta on huomautettukin.

Meidän porukasta 9 naispuolista yksi tosiaan erottuu aina meikkauksen puolesta, mutta en näe sitä pahana. Itse on kertonut sen vievän aamusta yli tunnin...

Noista naisten saunailloista joita joka kuukausi pidetään meilläkin. Muutama aina keksi syyn kieltäytyä niistä. Oliskohan se posliinksi ajelun syy? Itse ajelen tosi reippaasti ja vain pieni tupsu erottaa koko posliinista. En ole tarkemmin seurannut mutta ainakin yksi on poistanut karvansa.

Vierailija
25/27 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi asia mikä ei liity meikkiin: kun oltiin äskettäin firman saunaillassa niin en mitenkään tirkistele tai arvostele. Näiden naisten alusvaatteet olivat hämmästyttävän arkisia? Ja vielä saunaosastolla huomasin olevani ainoa joka oli ajellut karvat. Joten sellaiset kokemukset.

Miksi firman saunaillassa ei saisi olla arkiset alusvaatteet? Nehän kai otetaan pois kuitenkin saunaan mennessä, eli miten ne muiden alusvaatteet sua haittasi? Millaiset alusvaatteet olis sun mielestä hyvät saunailtaan? Ketä ja mitä varten sinne pitäisi laittaa päälle "juhlavia" alusvaatteita? Ihan nyt uteliaisuudesta kysyn, koska itselläni ei ole yksiäkään pitsiviritelmiä, vaan laadukkaita sileitä alushousuja ja rintaliivejä, niin juhlaan kuin arkeen, enkä kyllä todellakaan menisi muunlaisia ostamaan firman saunaillan takia. :D

Vierailija
26/27 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi firman saunaillassa ei saisi olla arkiset alusvaatteet? Nehän kai otetaan pois kuitenkin saunaan mennessä, eli miten ne muiden alusvaatteet sua haittasi? Millaiset alusvaatteet olis sun mielestä hyvät saunailtaan? Ketä ja mitä varten sinne pitäisi laittaa päälle "juhlavia" alusvaatteita? Ihan nyt uteliaisuudesta kysyn, koska itselläni ei ole yksiäkään pitsiviritelmiä, vaan laadukkaita sileitä alushousuja ja rintaliivejä, niin juhlaan kuin arkeen, enkä kyllä todellakaan menisi muunlaisia ostamaan firman saunaillan takia. :D

Jos tuolla tarkoitetaan sellaisia nuhruisia mummo-mallisia sloggeja tms.?

Vierailija
27/27 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla tarkoitetaan sellaisia nuhruisia mummo-mallisia sloggeja tms.?

Ei kai niissä sloggeissakaan lähtökohtaisesti mitään väärää ole? Paitsi tosiaan jos ne oli liian kuluneita käytettäväksi, ja se kuluneisuus nyt kaihersi tätä valittajaa. Siitäkin huolimatta ihmettelen, että mitä väliä muiden ihmisten alusvaatteilla on, ja millaiset sitten olisi olleet hyvät ja sopivat niinkin "tärkeään" tilaisuuteen kuin saunailta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi