olen ex-narkkari ja nainen,haluatko kysyä jotain?
Kommentit (13)
sukulaistyttöni on viime viikolla otettu kahden viikon osastohoitoon, kun hänet löydettiin sekavana aineissa.
Miten voisin auttaa häntä kuntoutumaan ilman, että itse palan loppuun?
Mitä meidän läheisten tulisi ajatella/tietää?
irroitutitko hampaasi, että sait siihen kipulääkkeitä?
Mikä oli väkivaltaisin tilanne elämäsi aikana huumeisiin liittyen?
Mä en oo koskaan edes kokeillut huumeita, mutta taidan juoda hieman liikaa. Osaatko ap. neuvoa minua? Olen masentunut monien tapahtumien takia, joille ei mitään voi, mutta olen juuttunut siihen suruun ja iltaisin otan liikaa.
Miten pääsit aineista?
kun tajusin että valittavana on elämä tai kuolema(itsari)
sukulaistyttöni on viime viikolla otettu kahden viikon osastohoitoon, kun hänet löydettiin sekavana aineissa.
Miten voisin auttaa häntä kuntoutumaan ilman, että itse palan loppuun?
Mitä meidän läheisten tulisi ajatella/tietää?
ollut osastolla,ja ensiavussa sekavana.valitettavasti tahto täytyy lähteä itsestä,vetää itsensä ns.loppuun. eikä yksi sekavuustila välttämättä riitä.itse oon ollu 2 kertaa suljetulla.
irroitutitko hampaasi, että sait siihen kipulääkkeitä?
Mikä oli väkivaltaisin tilanne elämäsi aikana huumeisiin liittyen?
ehkä se kun kaveri veti aseen esiin...
Mitä kaikkia aineita olet kokeillut, mitä käyttänyt, ja mihin lopulta jäit riippuvaiseksi?
Mä en oo koskaan edes kokeillut huumeita, mutta taidan juoda hieman liikaa. Osaatko ap. neuvoa minua? Olen masentunut monien tapahtumien takia, joille ei mitään voi, mutta olen juuttunut siihen suruun ja iltaisin otan liikaa.
ei tainnut kokonaan lähteä,se muutti muotoaan es.kalja.En osaa muuta neuvoa,kuin koita olla juomatta.Kaljastakin voi tulla vahva koukku ja ongelma.
varsinaisesti,jos ei poikaystäviä oteta lukuun.Eräänlaista huoraamista sekin.
Mitä kaikkia aineita olet kokeillut, mitä käyttänyt, ja mihin lopulta jäit riippuvaiseksi?
+kaikkia bentsoja ja kipulääkkeitä.Piri oli ykkönen.
Miten pääsit aineista?