Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään, jolla silikoni-implantit?

Vierailija
30.05.2011 |

Olen menossa ens viikolla leikkaukseen. Mietityttää, että kauanko leikkauksen jälkeen on kipua? Kauanko kipulääketarve kestää?? Missä vaiheessa pystyy palaamaan ns. normaaliin elämään lapsiperheessä? (Ruoanlaitot, siivoukset yms.)

Asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietty kyse rintaimplanteista. :D Koko on 225cc eli tosi kohtuulliset tulee olemaan. Lähinnä haluan palauttaa imetysten (4kpl) jäljiltä kutistuneet rukkaset takaisin kuosiinsa. Implanttien koon puolesta ei varmaankaan hirveää venytystä rintalihakseen tule, olisiko kipukin vähäisempää...

-ap

Vierailija
2/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muka ole silikonia tisseissään? Kovasti jännittää tuo leikkaus ja etenkin se toipuminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa nostaa riipparit ja liian isot pienennysleikkauksella vai ottaa tekotissit, niin kyllä tuo silikoni on sairaanpaa.

Isoista ja roikkuvista kun tulee selkävikaa, unettomuutta yms.

Vierailija
5/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta noissa kummassakaan ei ole mitään sairasta.

Haluaa nostaa riipparit ja liian isot pienennysleikkauksella vai ottaa tekotissit, niin kyllä tuo silikoni on sairaanpaa. Isoista ja roikkuvista kun tulee selkävikaa, unettomuutta yms.

Vierailija
6/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa nostaa riipparit ja liian isot pienennysleikkauksella vai ottaa tekotissit, niin kyllä tuo silikoni on sairaanpaa.

Isoista ja roikkuvista kun tulee selkävikaa, unettomuutta yms.

On täysin eri asia ottaa A-kupin rintoihin pienehköt silikoni-implantit (kuppikoon kasvaessa korkeintaan C-kupiksi), kuin teettää em. rinnat esim. kokoon E tai F. C-kupin rinnat eivät ole vielä isot, eivätkä aiheuta selkävaivaa, saati unettomuutta. Jos rintaimplantit parantavat jonkun elämänlaatua/itsetuntoa, eikä rintojen koko mene järjettömyyksiin, miksi se olisi sairasta?

Entä miksi suurten rintojen pienennys on mielestäsi sairasta? Jos naiselle on näistä selkeästi mainitsemiasi terveyshaittoja: selkävikaa ja unettomuutta, niin miksei hän saisi hoitaa itseään ja parantaa siten elämänlaatuaan?

-ap, jolla nyt pieni B-kuppi, ensi viikolla yhtä kuppikokoa isompi.

Vierailija
7/28 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli kuppikoko vajaa 70A imetysten jälkeen vuosikymmenen. Sitten päädyin implantteihin.

Minulle laitettiin kuukausi sitten 170 ml implantit lihaksen alle. Rintani suurentuivat kokoon 70 C.

Ensimmäisen viikon oli kipuja ja kiristystä. Sitten menein töihin. Pieni nipeistely jatkui pari viikkoa. Käsien ylösnostaminen aristi myös.

Nyt tilanne alkaa olla liki normaali. Raskaita nosteluja pitää kuitenkin vielä välttää. Lenkkeillyt olen ja juossutkin urheiluliivien kanssa.

Vaatteiden kanssa ei muutosta ole huomattu. No valtavien toppausten käytön jälkeen ei ihmekään.

Uimarannalla saan nyt ihailevia katseita entisten säälisilmäysten sijaan. Eikä kukaan enää tulene kommentoimaan pieniä rintojani.

Olen tyytyväinen ratkaisuuni ja myös aviopuoliso on.

Vierailija
8/28 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menossa leikkaukseen.

Nt hädintuskin 70a. Ja haluaisin mahdollisimman ison lopputuloksen. C olisi kiva, d vielä kivempi.

Ja mun mieltä latistaa se että 70d tissi on samankokoinen kuin 80b? Ja b kuulostaa niin pieneltä. Mun 12v serkulla on varmaan b...

Vierailija
9/28 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tallinnassa 2v sitten, otin 350cc osittain lihaksen alle, ja olin aikas kipeä pari viikkoa, tosi varovainen sai olla ettei vahingossa käyttänytt rintalihaksia, teki aikas makeeta. mutta kaikki meni hyvin ja olen kyllä tosi tyytyväinen, mullakin oli 4 lapsen jälkeen tissit enää pelkkä muisto vain :D mun mies tietää luonnollisesti, sekä mun vanhemmatettä yksi erittäin läheinen ystävä. sisko ei tiedä.

Vierailija
10/28 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että ihan oikeastiko aikaisemmin joku tuli kommentoimaan pieniä rintojasi???? Siis uimarannalla? Aikuisen naisen rintoja?

No huh huh!

Eikä kukaan enää tulene kommentoimaan pieniä rintojani. Olen tyytyväinen ratkaisuuni ja myös aviopuoliso on.

Vierailija
11/28 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa pukkaa ja ens viikolla olis se augmentaatio :( Kun nyt menis vielä ohi... Muuten operaatio siirtyy ja kaikki järjestelyt töitten yms. lomien suhteen olis menny ihan haaskuun.

:( ap

Vierailija
12/28 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Aloitin valmistelut 4 kuukautta aikaisemmin pitämällä topattuja dd liivajä työvaatteiden alla. Kukaan ei ihmetellyt mitään? Nyt kun menen töihin niin olen melkein pienempi kuin keväällä. Kokokmuutos löytästä lapas B:stä D-DD etumukseen. Tykkään, on ihanat ja Suomen paras kirurgi konsultoi, päätti sopivan koon ja leikkasi. Kipuja ei ole ollenkaan, nyt on 5:s päivä. Sairaalassa menin kerran paniikkiin kun puristi niin rintaa ja aloin hyperventiloida. Panacod sopi mulle, jos muuta antoivat, aloin oksentaa!Kotona tosi jees, nukun istuallaan jalat tyynyjen päällä...kauniit ovat ja pehmeät, tuntokaan ei ole mennyt! Jännää lurpsutusta kuuluu toisesta tissistä. Sinne se alkaa asettua!

Vierailija
13/28 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva lukea teidän kokemuksia kun itseki 2 lasta imettäneenä olen jo tovin harkinnut "täytteiden" laittoa. Kun imetyksen aikana oli maidon takia D-kupit, joista olin iloinen ja ne ei suht leveiden hartioideni ja pituuteni takia näyttäneet yhtään liian suurilta niin nyt tuntuu surkealle nykyiset juuri ja juuri 75B:t. Käytän reilusti topattuja liivejä siksikin, että paidat näyttää paremmilta päälläni niin, joten en usko että ystäväpiirinikään huomaisi muutosta kun eivät ole minua alasti nähneet. Mielestäni salassapito ei ole paha asia enkä salaisi asiaa häpeästä vaan siksi, että se nyt vaan on mielestäni sen verran intiimi yksityisasia. En aio ottaa silikoneja kenenkään muun kuin itseni ja itsetuntoni takia. :)

Vierailija
14/28 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2011 klo 10:48"]

... että ihan oikeastiko aikaisemmin joku tuli kommentoimaan pieniä rintojasi???? Siis uimarannalla? Aikuisen naisen rintoja?

No huh huh!

Eikä kukaan enää tulene kommentoimaan pieniä rintojani. Olen tyytyväinen ratkaisuuni ja myös aviopuoliso on.

Nojoo, kyllä minäkin olen saanut kommenttia ihan ventovierailta rinnoistani (toinen a, toinen aa). Harvinaista tuo tietenkin on ollut mutta on tapahtunut. Hassua muuten, että yleensä kommentia ovat antaneet naiset. 

Kyllä itsellänikin on useasti rinta-implantit käyneet mielessä mutta toistaseksi olen jättänyt ottamatta. Epäilemättä varmasti parantaisivat elämänlaatua mutta en tiedä...jokin silti tökkii vastaan vaikka isommista rinnoista haaveilenkin. Ei ainakaan tarvitsisi enää kuunnella haukkumasanoja kuten lattarinta, kakkosnelonen tms. 

Vierailija
15/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä viikkoon päässyt itse sängystä ylös, enkä siihen makaamaan. Hiuksia ei voinut föönata, kun ei käsiä kärsinyt nostaa ylös :) Enkä pitänyt viikkoon farkkuja, koska enpä ollut huomannutkaan että nappien napittaminen ottaa rintalihaksiin :D Nyt on mun leikkauksesta aikaa jo 3,5 vuotta. Tällä hetkellä imetänkin ja kaikki on mennyt erinomaisesti. Mulle ei jäänyt mitään pelkoja operaatiosta eikä toipumisesta. Mullakin hyvin luonnollinen lopputulos, kukaan ei ole edes arvannut että mulla on silarit. Minäkin kävin vaan hakemassa täytettä, kun omani oli kuin ajokoiran korvat .. :)

Vierailija
16/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeillä jotenkin pystyi olee. n. 2kk meni ennen kuin pystyi imuroimaan tai nostelemaan mitään isompaa. n. 4kk päästä en huomannut juuri mitään ero entiseen.

Ja älä välitä noista kommenteista!! Kommentoijat eivät tiedä muista kun pamela-silikoneista ja moni varmaan haluaisi itsekin leikkaukseen muttei uskalla tai ei ole rahaa. Lopputulos voi todellakin olla hyvin luonnollinen, jospa siskoni ei tiennyt minun käyneen augmentaatiossa, kerroin joulusaunassa ja hän hämmästeli luonnollista lopputulosta :)

Tsemppiä ap:lle, kyllä se jo loppukesästä iloksi muuttuua!!

Vierailija
17/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laitettiin 5,5dl molempiin ja puoliksi lihaksen alle ja silti nostin vauvanikin syliin heti kun leikkauksesta pääsin...(Ei tosin olisi saanut, mutta otinpa silti syliin) Kipuja oli sen yhden päivän, mutta hyvin pärjäsi lääkkeillä ja toisena päivänä ei enää mainittavaa kipua :) ja A-kupista lähdettiin liikkeelle, joten venytyskään ei ollut mikään mitätön :) Tsemppiä leikkaukseen!

Vierailija
18/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettu Tallinassa -09 helmik. Alkuperäinen oli A-kuppi ja nyt B 75 johon olen erittäin tyytyväinen!

Särkylääke oli viikon ajan apuna, mutta ei mieletöntä kipua koko aikana. Olin jo töissä 8 pv leikkauksesta (farmaseut. työ) ja ei ollut siinäkään ongelmaa.

Rinnat nyt hieman pyöreämmät ja pystyt, mutta työkaveritkaan ei ole huomannut muutosta. Kirurgi pyysi miettimään nännien pienennystä jos haluaisin. Ovat aika isot mutta annan olla sellaiset.

Vierailija
19/28 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Itselleni laitettiin Virossa 330cc rintalihaksenpäälle (alkutilanne roikkuva B75). Imetyksen jälkeisiä rukkasia kävin siis korjauttamassa. Nyt leikkauksesta on runsas viikko. Olen täynnä isoja yhtenäisiä mustia mustelmia sekä turvotusta(kainalot, rintojen alusta ja rinnanväli). Rinnoissa "hölskyy" hassussti. Ehkä se on jotakin kudosnestettä, koska implantti on marmeladimaista eikä voi olla hölskynän aiheuttaja.. Voi olla, että joudun uusintaleikkaukseen, jos tämä ei nyt mene itsellään ohi. Mikäli muoto ja koko jäisivät tällaisiksi kuin nyt, olisin erittäin tyytyväinen lopputulokseen, aika näyttää miten käy. Olen kuulemma pahimmasta päästä näiden kipujen ja mustelmieni kanssa, mutta jaksan olla positiivinen, kyllä se tästä vielä hyväksi kääntyy! Tsemppiä kaikille leikkaukseen menijöille. Vastaan mielelläni kysymyksiin jos jollakin on jotain mielessä.

Vierailija
20/28 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se sitten on aika yksilöllistä sen kivun kanssa. Toivon vain, etten olisi kovin kauaa kipeä, kun tarkoitukseni on pitää koko augmentaatio salassa (paitsi mieheni tietää). Lähipiirissä kun on tosi konservatiiviset ja ahdasmieliset ajatukset plastiikkakirurgiasta. Liviltä kaverit kyllä katsoo Tiina Jylhän Kauneusklinikkaa, mutta niitä ihmisiä vain arvostellaan ja päivitellään miten joku voi olla niin typerä ja turhamainen... Ja miten paljon parempaa on, kun kaikki on ihan luomua.

Jos augmentaationi selviäisi lähipiirilleni, joutuisin aivan varmasti ihan älyttömään mankeliin, jossa äidit ja mummut vollottais että mitä he on kasvatuksessa tehneet pieleen... ja kaverit ei ymmärtäis, olisivat kateellisia, paheksuisivat joko ääneen tai sitten ainakin selän takana miehilleen ja toisilleen. Argh!

Onko kukaan muu onnistunut pitämään augmentaation täytenä salaisuutena? (Paitsi jos parisuhteessa, niin väistämättä mies varmasti on ollut tietoinen).

-ap