Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kutsun serkkuni häihin, miestäni eikä lastani kutsuttu

Vierailija
30.05.2011 |

Kuulemma joutuivat karsimaan niin paljon vieraita,etteivät pystyneet kutsumaan serkkuja avecina. Ainakin yhden serkun kutsuun olivat kyllä raapustaneet "Keke ja Ulla", eli ilmeisesti piti karsia juuri mun perheeni kohdalla. Ne eivät ole lapsettomat häät, eli siitä ei ole kyse. Tuntuu jotenkin idioottimaiselta,että perheestä kutsutaan vain yksi. Olisivat sitten jättäneet minutkin kutsumatta. Mennä nyt sinne isän ja mummun kanssa, kuten pikkutyttönä tapasin aina tuollaisiin suku/perhejuhliin mennä. En ole enää lapsi, mulla on oma lapsi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman puolisoa tai perhettä ylipäänsä. NOLOA! Sit jos täytyy karsia niin karsitaan muusta väestä...

koska halusin pitää häät sellaisten ihmisten parissa, jotka välittävät siitä että olenko onnellinen/jotka eivät tule pilaamaan kyseistä päivää sillä että istuvat naama naarasnorsun sukupuolielimellä, hauku sukulaisiani jne.. No eihän hän sukua olekaan, mutta jonkun "etiketin" mukaan hänetkin olisi kai pitänyt kutsua.

Samoin jätin serkut kutsumatta koska sain tädiltäni sellaisen kuuloista palautetta ettei heitä kiinnosta minun tai sisaruksieni seura.

Olkoon teistä noloa, itse halusin sellaiset häät joissa kenelläkään ei ole epämukava olo. Varsinkaan minulla.

Vierailija
42/50 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivatko he syystä tai toisesta inhota tms. miestäsi? Olisiko heillä ollut riitaa tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on n. 50 serkkua, ja koska itse olen nuorimpia meistä, niin lähes kaikilla noilla 50 serkulla on puoliso ja suurimmalla osalla lapsiakin. Eli jos kaikki kutsuisin niin serkuista +perheisään tulisi n. 150 ihmistä! Ja miehellä sama juttu: serkkuja tosin "vain" n. parikymmentä, mutta heilläkin lähes kaikilla puolisot ja suurimmalla osalla lapsia. Eli serkuista perheineen tulisi suunnilleen 210 vierasta! En koe että olisi reilua kutsua vain osa ja osa jättää kokonaan kutsummat, lähes kaikkiin kun jollakin tasolla tulee yhteyksiä pidettyä, toki ulkomailla asuviin vähemmän, mutta kuitenkin. Onnekseni sukuni on fiksua sakkia, ja ymmärsivät hyvin ettei häihin kutsuta puolisoita/lapsia, poislukien ihan lähisuku, eli omat sisarukset puolisoineen/perheineen. Ja mitään työkavereita ei kutsuta ihan paria poikkeista lukuunottamatta, kavereissakin jouduttu karsintaa tekemään.

No teidän suku on sikiäväistä. Minulla on vain neljä serkkua ja miehellä kaksi. Ja jos näistä jättäisi perheet kutsumatta, olisi se minusta noloa. Sinun tilanteessa miettisin kutsuisinko serkkuja ollenkaan, kun tulisi noin valtava sakki. :)

Vierailija
44/50 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ikinä mitään porua vieraista ja kutsumisista (tai kutsumatta jättämisistä), kun kukaan ei juhlisi mitenkään. Voi kun tämä tapa yleistyisi. Ei tarvitsisi lukea enää ikinä näitä avauksia, joissa itketään kun kutsu ei ole mieleinen.

Vierailija
45/50 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa läheinen! Kutsu vain läheisimmät ja siipat tietty mukaan kuten hyviin tapoihin kuuluu! Ei koko sukua tarvi häihin kutsua ei edes lahjojen toivossa :D

Vierailija
46/50 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi vaan halutaan ahnehtia vieraissa ja jätetään serkkujen puolisot kutsumatta (suuri moka) vain sen takia että voidaan sit kutsua ne kaikki muut joilta kenties voi kivan lahjan saada...

Vierailija
47/50 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellistä, että et ymmärrä, miksi serkut eivät tulleet. Miehelle on tullut myös 2 hääkutsua naispuolisilta serkuiltaan vain hänelle. Kutsu ei koskenut minua, aviovaimoa.

Miehelle ei tullut mieleenkään lähteä ilman minua. Sen tiedän, että toinen näistä serkuista oli ihmetellyt jälkeen päin kun perumisia oli tullut niin paljon. Kun kerrankin kuulemma olisi ollut mahdollisuus ihmisillä juhlia ilman lapsia ja puolisoaan kun hän tällaisen tilaisuuden olisi järjestänyt ihmisille.

Hyh meitä kun ei kelvannut juhla, missä olisi saanut juhlia ilman puolisoa ja lapsia.

kutsun vain sinulle? Meillä nimittäin kävi niin, että oma serkkuni ei ollut tajunnut, että kirjekuoreen pitää laittaa kaikkien kutsuttujen nimi.. Ja siis ihan itse oma-aloitteisesti sanoi, että tulettehan sitten koko perhe. Kaikki eivät tunne etikettiä.

Meille kävi niin, että juhlapaikkaan mahtui tietyn verran väkeä minulla on tosi suuri suku, ja serkkuja päätettiin kutsua vain muutama ja hekin ilman perheitä. Ja heidät, koska ovat minulle tärkeitä ja ajattelin heidän näkevän mielellään myös toisiaan.

Sitten kuitenkin moni ilmoitti ettei tule, ja soitin serkuille kysyäkseni haluavatko tuoda perheensä. Yksi serkuista vastasi tosi kipakasti ettei perhettä kutsuttu. Hämnennyin niin että jäi jotenkin selittämättä tilanne. Jäi kai siihen uskoon etten lainkaan tunne etikettiä.

Harmi jos tuo niin harmittaa. Itse en pahasti jos minut kutsutaan yksin, koska ymmärrän todella hyvin miksi.

Vierailija
48/50 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen mun miehen sserkku. Hän meni naimisiin ja kutsut oli lähetetty vain ja ainoastaan verisukulaisille, ja sit muutamille ystäville.. Puolisoita ei kutsuttu mukaan. Saivat sitten lapsen ja ristiäiskutsut oli pelkästään kummeille, ei kummien puolisoille. Esim. veljen vaimoa ei kutsuttu ollenkaan mukaan, vaikka olivat tekemisissä keskenään suht paljon.

Vierailija
49/50 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kutsuttiin vain ne ihmiset, jotka todella haluttiin häihin, tosin sitten kyllä perheineen.. mutta meillä tosi iso suku, ni ei edes kaikkia tätejä, setiä ja enoja kutsuttu. Se oli aiheuttanu keskustelu anopin suvussa, mutta me sanottiin, että ne on meidän häät. :)

Vierailija
50/50 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sitten jätät häähumun väliin,näin mä ainakin tekisin jos edes mun miestä ei kutsuttaisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä