Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suurin osa laihoista ihmisistä muutenkin kuivakkaita ja kireitä?

Vierailija
30.05.2011 |

Mun lähipiirissä ainakin näin on. Kaikki hoikat (siis oikeasti tosi hoikat jopa laihat) ovat aika huumorittomia ja varautuneita ihmisiä. Myös jotenkin kireän oloisia, ilottomia. Niin ja koti pitää olla aina tip top!

Vähänkään enemmän pehmeää kerrosta omaavat taas ovat hauskoja, avoimia, suurpiiteisempiä ja rennompia.

Miten omassa lähipiirissäsi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tunnen vaan hoikkia ja normaalikokoisia naisia ja miehiä, jotka ovat iloisia ja hauskoja

Vierailija
2/12 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole itsekään, olen tosi rempseä. Kukaan ei ikinä voisi kuvailla mua ilottomaksi :D

Koti on toooosi sotkuinen, mikä kyllä ärsyttää. Nautin siisteydestä, mutta olen liian boheemi siihen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki, siis ihan kaikki lihavat on aina hyvällä tuulella, eivät koskaan surullisia, harmissaan, pahalla mielellä. Siis eivät koskaan. Sillä lihavat on niin paljon parempia.

Vierailija
4/12 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihat ja kuivakkaat, ovat myös luonteeltaan kuivakoita

Vierailija
5/12 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jatkuvilla nälkäkuureilla olevat kireän kuivat herkuista kieltäytyvät naiseläjät ovat kyllä aika kantikkaita luonteeltaankin.

Eivät siedä lainkan itseensä kohdistuvaa kritiikkiä tai huumoria, vaikka viljelevät sitä vuolaasti muitten suuntaan.

Sellainen yleistyytymättömyys kuvaa heitä aika hyvin.

Vierailija
6/12 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti koulutettuja. Eivätkä oikeastaan edes kauniita jos ovat hoikkia, eivät ainakaan mun miehen mielestä. Lihavat ovat seksikkäitä, yhteisöllisiä ja hienoja ihmisiä. Ihan vaan siksi ei sinunkaan kannata laihduttaa!

Vierailija
7/12 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole jatkuvalla laihdutuskuurilla, lihvat on!

moni osaa syödä oikein ja liikkua, hyvät geenitkin auttaa.

Vierailija
8/12 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani oikeasti laihat naiset ovat varsin iloisia ja avoimia. Miehet sen sijaan ovat usein jonkin urheilulajin INTOHIMOISIA harrastajia, esim. juoksijoita.

Vierailija
9/12 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jatkuvilla nälkäkuureilla olevat kireän kuivat herkuista kieltäytyvät naiseläjät ovat kyllä aika kantikkaita luonteeltaankin.

Eivät siedä lainkan itseensä kohdistuvaa kritiikkiä tai huumoria, vaikka viljelevät sitä vuolaasti muitten suuntaan.

Sellainen yleistyytymättömyys kuvaa heitä aika hyvin.

Ja mitä tulee kritiikistä ja huumorista, en ole koskaan kuullut laihojen parjaavan tai vitsailevan lihavien kustannuksella. Sen sijaan jäätynyt pulkannaru -tyyppisiä pikku vitsailuja kuulee ihan jatkuvasti pullukoiden suusta. Mitä lihavampi, sitä kovempi tarve on lytätä hoikkia ihmisiä.

Vierailija
10/12 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kauniit on tyhmiä,pinnallisia ja

huonosti koulutettuja. Eivätkä oikeastaan edes kauniita jos ovat hoikkia, eivät ainakaan mun miehen mielestä. Lihavat ovat seksikkäitä, yhteisöllisiä ja hienoja ihmisiä. Ihan vaan siksi ei sinunkaan kannata laihduttaa!

:D :D

Vaikka olenkin ruma, ilkeä, kuiva, kantikas, tyhmä ja huumorintajuton, nautin silti äärettömästi liitäessäni kevein askelin lenkkipolulla, kun ei tarvitse raahata ylimääräistä läskitaakkaa mukanani.

Vierailija
11/12 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kauniit on tyhmiä,pinnallisia ja

:D :D

Vaikka olenkin ruma, ilkeä, kuiva, kantikas, tyhmä ja huumorintajuton, nautin silti äärettömästi liitäessäni kevein askelin lenkkipolulla, kun ei tarvitse raahata ylimääräistä läskitaakkaa mukanani.

Vierailija
12/12 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole itsekään, olen tosi rempseä. Kukaan ei ikinä voisi kuvailla mua ilottomaksi :D Koti on toooosi sotkuinen, mikä kyllä ärsyttää. Nautin siisteydestä, mutta olen liian boheemi siihen!

Ihana hallittu kaaos kaiken aikaa, vaikka joskus sitä toivoisi että olisi oikeasti tavarat paikoillaan :D

terveisin 171cm ja 53,5kg mamma :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan