Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, Leukemiako?? ov

Vierailija
30.05.2011 |

Kävin tänään lääkärissä kuulemassa labravastauksia. Piti olla ihan perus verinäyte anemian kontrollia varten.

Nyt lääkäri kuitenkin määräsi lisää kokeita ja mutisi ettei veressä ole tarpeeksi valkosoluja eikä punasoluja. Sanoi että luuydin ei varmaan toimi normaalisti. Määräsi täydellisen verenkuvan ja laittoi lähetteen keskussairaalaan.

Nyt olen ihan paniikissa ja mietin etten halua kuolla vielä...

Mistä muusta voi olla kyse kuin leukemiasta??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku lääkeaineet voi myös aiheuttaa tuollaista.

Käytätkö jotain luontaistuotteita?

Vierailija
2/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin rautaa. retaferia olen siis napsinut sen alhaisen hb:n takia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Leukopenia

Kyllähän tuo valkosolujen vähyys voi myös olla oire leukemiassa, ei pelkästään valkosolujen liiallinen määrä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mitä on niin hermoilu ei auta!

Hyvä että pääset nopeasti jatkotutkimuksiin! Nykyään, jos olisi jotain vakavaakin, niin niistä on hyvät mahikset parantua! Ystävättäreni parani leukemiasta! Naapurinkin tytär on parantunut leukemiasta!

Vierailija
4/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun jutun yhteydessä kauan sitten parikymppisenä lääkäri huomasi, että valkosoluja oli mielettömän vähän. Otettiin täydellinen verenkuva ja edelleen ne oli alhaiset, mutta vähän nousussa. Tunsin kuitenkin olevani elämäni kunnossa.

Lääkäri totesi, että noilla arvoilla minun pitäisi olla vuodepotilas:/

En tiedä mistä johtui, en ollut sairastanut isosti ja olin hyväkuntoinen. Ainoastaan virtsatulehdus oli juuri ollut. Sitä ei sitten tutkittu jälkeenpäin.

Mut mielenkiintoista, että mun äidillä valkosoluarvot on olleet vuosia alhaiset. Voisko se olla perinnöllistä, meillä kun on "ulkomaalaista verta":) perimässä...

En tosiaan tiedä, mutta yli parikymmentä vuotta olen terveen papereilla tuon jälkeen jo porskuttanut!

Vierailija
5/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoissairaanhoitoon onneksi pääsee muissakin tapauksissa kun vakavastisairaana. Kyse ovois olla anemista edelleen, reumasta. viruksejälisestä tilapäisestä verihiutaleiden vähyydestä, infektiosta...

tpoivottavasti pian selviää ja kaikki on kunnossa.

Vierailija
6/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois, jos soluja on liian vähän, se ei voi olla mitään kamalan vaarallista!

Vierailija
7/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtua anemiasta, tai vaikkapa luuytimen huonosta tuottavuudesta, jota ei kyllä voida parantaa, myös munuaisten syytä vois olla.

Valkosolujen vähyys voi johtua siitä, että olet juuri sairastanut jonkun taudin, tai verisyövästäkin.

Mutta koeta odotella vastauksia rauhassa.

Taatuisti syitä voi olla muitakin.

Vierailija
8/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin olen ihan kaikkiruokainen, en siis kasvissyöjä tms.

Lääkäri nimenomaan puhui ettei luuydin luultavasti tuota tarpeeksi valko- eikä punasoluja. Voiko se oikeasti olla jotain vaaratontakin kun minusta kuulostaa kyllä pelottavalla?

ap

Vierailija
9/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leukemiassahan valkosoluja on liikaa..Eli luuydin tuottaa likaa valkosoluja näin ainakin mun leukemiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän