Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään ekaa kertaa gynellä ja jäi tosi huono fiilis :(

Vierailija
30.05.2011 |

Oon siis vasta 21 eikä oo ennen tullut asiaa mennä, mutta nyt oli vähän oireita joita tuskin tässä tarvitsee mainita :D

Mutta siis, mua vähän jännitti etukäteen ja mainitsin siitä gynelle (vanhempi nainen) joka tuntui vain ärsyyntyvän tästä eikä ollut yhtään hienotunteinen. Käski vaan riisua ja sörkki tosi epämiellyttävän kovaa, ei yhtään hellittänyt vaikka pyysin. Lopussa melkeen kyyneleet valu ja tuntuu etten ees saanu kunnon vastausta ongelmaani :(

Ärsyttää kun muutenkin pelotti tuo etukäteen, ja kaikki vielä sanoo ettei se oo niin paha ku luulis. Se oli pahempaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo. Kyllä siihen tottuu!

Vierailija
2/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta selvisit hengissä, niin so what?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne tunkeutuu toisen reviirille - kirjaimellisesti.

Mutta ei sen tarvitse kyllä sattua. Aika välinpitämättömäksi siihen oppii, työtään ne vaan tekee ei ne tahallaan ole ilkeitä tai epämiellyttäviä.

Vierailija
4/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 19 v ja odotin esikoista, ja raskaana oli paikat muutekin arat. Lääkäri oli nuorempaa kaliiberia, ei mikään vanha, muttei mikään just valmistunut, tosin 19 v mielestä kaikki on vanhoja.. aivan kamala eukko. . Kokemus oli aivan kamala. Inhoan edelleen gynekäyntejä. Jännitän. ja olen sentään 4 laste tehnyt ja lähentelen viittäkymmentä.

Mutta on niitä hyviäkin gynejä, valitettavasti ne kaikki ovat olleet miehiä. Kun sanoo, että ensikokemus tai edellinen kokemus oli kamala, sattui, minua jännittää, he suhtautuvat siihen asiallisesti ym.

Vierailija
5/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haludu seuraavalla kerralla eri lääkärille. Itse huomasin asian helpottuvan lääkärin vaihdolla ja vielä helpommaksi käynti muodostui, kun lääkäri oli mies. Tuntui luontevammalta.

Vierailija
6/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen nainen, jo 21, ja sinun siis täytyy tietää, että elämässä on asioita, joita on tehtävä vaikka ne eivät niin kivoja olisikaan. Gyne on hoitamassa sinun sukupuoliterveyttäsi, se on hänen työnsä. Sinun fiiliksesi ei ole ihan ekana agendalla. Gynellä on käytävä kerran vuodessa, kysy siis ystäviltäsi suosituksia ja mene seuraavan kerran toiselle lääkärille. Oma, vakituinen gyne on minusta paras vaihtoehto.

Vierailija
7/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä gynekologin kuuluu hoitaa työnsä asiakkaan jännitys huomioon ottaen siinä kuin kenen tahansa muunkin lääkärin tai asiakaspalvelijan.

Vierailija
8/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen nainen, jo 21, ja sinun siis täytyy tietää, että elämässä on asioita, joita on tehtävä vaikka ne eivät niin kivoja olisikaan. Gyne on hoitamassa sinun sukupuoliterveyttäsi, se on hänen työnsä. Sinun fiiliksesi ei ole ihan ekana agendalla. Gynellä on käytävä kerran vuodessa

aina huonosti ja se on omaa syytäsi. Olet niin inhottava ihminen, että kukaan ei halua hoitaa sinua hyvin. Etkä ilmeisesti osaa sitä edes odottaa, koska kuvittelet, että gynelle asiakkaan fiilis ei ole "agendalla".

Toiseksi, terveen naisen ei ole käytävä gynellä kerran vuodessa.

Vierailija
9/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen nainen, jo 21, ja sinun siis täytyy tietää, että elämässä on asioita, joita on tehtävä vaikka ne eivät niin kivoja olisikaan. Gyne on hoitamassa sinun sukupuoliterveyttäsi, se on hänen työnsä. Sinun fiiliksesi ei ole ihan ekana agendalla. Gynellä on käytävä kerran vuodessa, kysy siis ystäviltäsi suosituksia ja mene seuraavan kerran toiselle lääkärille. Oma, vakituinen gyne on minusta paras vaihtoehto.

Vierailija
10/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on keski-iän ylittäneet naiset!

miehet on kaikkein helläkätisempiä,vaikka luulisi asian olevan juur päinvastoin,että toinen nainen tajuaisi kuinka herkkä värkki kyseessä!

no pahoittelut sulle,ja jospa ens kerralla olisi hellempi kätinen gyne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän