Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyökkipsykologit?!

Vierailija
30.05.2011 |

Kertokaas mikä on syy ja mikä seuraus ja miten tästä terveen papereihin,

kun olen pannut merkille että salailen ihmisiltä asioitani todella paljon. Oikeastaan kukaan ei tiedä millainen todellisuudessa olen, mistä olen kiinnostunut jne.

Ja mua on ikäni "mollattu" noista kiinnostuksenkohteista, ts. kukaan ei ole pitänyt tärkeänä tai aliarvioinut ("Mitä sä nyt tollasestakin.." jne.) ja siis nyttemmin salailen kaikilta sitten ihan kaikkea.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy?

Seuraus?

Terveen paperit?

Ei kaikkea tarvitse toisille kertoa. Itse päätät miten avoin haluat olla. Vai valehteletko jatkuvasti ja johdatat ihmiset ajattelemaan asioita "väärin ja harhaan" (siis sinun kannalta sekin olisi valehtelua).

On paljon ihmisiä, joita kukaan ei oikeastaan tunne ja monilta oikeasti puuttuu ne läheiset. Puuttuuko siis sinultakin oikeat läheiset, jotka tuntevat sinut ehkä jo lapsesta ja läpikotaisin?

Miten, miksi ja mistä sinua on oikeasti mollattu? Ovatko ihmiset ehkä olleet kateellisia sinulle? Älä välitä muiden mielipiteistä harrastustesi ja kiinnostustesi suhteen.

Kyllä sinulla on oikeus salata ihmisiltä asioita, jos niin haluat. Ovatko ne jotain todella tärkeitä - salaat vaikka mieheltä jonkun raskauden - vai jotakin mitä et vaan muille halua kertoa? Valehtelu onkin sitten vähän toinen juttu! Oletko siis joku patologinen valehtelija? Se taitaakin sitten olla vähän toinen juttu!

Kerro nyt jotain oikeaa elämästäsi niin katsotaan voidaanko sanoa jotain syystä, seurauksesta ja siitä että saisitko terveen paperit. Onko joku siis antanut sinulle jo tästä jonkun sairauden diagnosit?

Vierailija
2/2 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, millaisen kuvan haluat antaa itsestäsi ja toimi sen mukaisesti.Ihmissuhteet ovat vastavuoroisia eli tuskin sinullekaan kukaan haluaa avautua, jos olet itse umpimielinen.

Olen opetellut kertomaan avoimesti hankaliakin asioita ja sitä kautta olen saanut ymmärtämystä ja tukea moniin asioihin. Samoin minulle kerrotaan syvällisiäkin kokemuksia.

Jos joku ymmärtää väärin tai levittelee asioitani, ei sekään haittaa.Lopultakin minun ongelmani eivät suinkaan ole ensimmäistä lajiaan maailmassa. Jos jotakin kiinnostaa minun asioistani puhuminen edelleen, niin aivan sama. Harmillista, ellei kyetä muusta puhumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä