Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näytän paksulta, vaikken ilmeisesti ole?

Vierailija
30.05.2011 |

Luin tuota ketjua 160-165 senttisten vyötärönympärykset ym. Olen 167 cm, painan 65 kg ja vy on 74cm, lantio 96 ja reisi n. 59 cm (okei jalat on paksut).

Tuossa ketjussa monella lyhyemmällä on samat mitat, ja joillakin, jotka painaa jopa alle 60 kg, on samat mitat! Miten on mahdollista? Mielestäni näytän aika isolta kuitenkin, näenkö itseni ihan vääristyneesti?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olisi nuo mitat.

Pituutta mulla 168cm, painoa 51kg, vyötärö 67cm, lantio 90 ja reisi 47cm. Rinnat mulla on kokoa 70E, että ehkä ne läskit on sit tossa yläostastossa ja pepussa, vatsassa ei oikeestaan.

Vierailija
2/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika paljon lihasta, ja tisseistä ei saa kuin silikonilla tuon kokoiset. Vyötäröstä voisi kyllä nipistää varmasti muutaman sentin, samoin lantiosta. Raamit on kuitenkin mielestäni aika hyvin näkyvissä, ylävartalossa rasvaa ei juuri ole. Rasva% on 22, eli kaikki on tuossa alaosastolla.

Ap

mulla olisi nuo mitat.

Pituutta mulla 168cm, painoa 51kg, vyötärö 67cm, lantio 90 ja reisi 47cm. Rinnat mulla on kokoa 70E, että ehkä ne läskit on sit tossa yläostastossa ja pepussa, vatsassa ei oikeestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärö 73 cm, lantio 89cm ja reisi 53cm. Ja minulla on luonnostaan tasapaksu kroppa, joten aika helposti näytän paksulta. Kun paino on 58kg tietämillä, niin näytän suht hoikalta, nyt vähän tukevalta vielä.

Vierailija
4/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärönympärys 67cm, lantio 89cm ja reisi 50cm paksuimmasta kohtaa. Mutta navan alapuolella on löllö, ei tule ikinä palautumaan kun on niin arpinen, näkyy matalavyötäröisten farkkujen kanssa helposti esim. Ratkaisen ongelmani ehkä hankkimalla tukiliivin.

Vierailija
5/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän faktoja että pituutta 163cm ja painoa 52kg. Rinnat 65E. Mutta epäilen että, tunnen näyttäväni paksulta mahani takia. Tai sitten en ole vain tottunut itseeni laihduttamisen jälkeen vieläkään.

Vierailija
6/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ellei sulla ole isoja rintoja , ne tekee äkkiä paksun näköiseksi.

Pienet rinnat (ja kapeat hartiat) saa vyötärön näyttämään paksummalta.

Vierailija
7/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 159 cm, noin 54kg nyt. Ei ole tähän nyt vyötärö, reisi mittoja.... periaatteessa olen tyytyväinen kokooni (paitsi pieniin rintoihin), mutta minulla on päärynä -vartalo, joka on tullut selkeämmin esille nyt kun 'ikää' (38) on tullut lisää. Eli suhteessa muuhun kroppaan minulla on paksut reidet ja pehvaakin on, nimenomaan verrattuna yläkroppaan.

Nykyään pidänkin tosi usein hametta, jonka kuvittelen sopivan minulle paremmin kuin esim. farkut, joissa reisien muoto tulee esiin. : )

Vierailija
8/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ylimääräinen kertyy esim. peppuun ja reisiin ja yläkroppa on tosi siro ja osaa pukeutua oikein, voi olla, että saa peitettyä n eylimääräiset jutut ja vaikuttaa tosi pieneltä ja hoikalta.

Jos kaikki kertyy mahaan ja se on sellainen iso pömppö ja sitten on vielä pienet rinnat, näyttää heti paljon lihavammalta samoillakin mitoilla.

Jos kaikki ylimääräinen kertyy rintoihin ja selkään ja hartioihin ja yläkroppaan, näyttää isolta, vaikka peppu ja jalat olisi tosi hoikat.

Jos kaikki kertyy vähän tasaisesti sinne tänne, niin se ylimääräinen saattaa "hukkua" ja näyttää ihan sopusuhtaiselta.

Pukeutumisella voi myös vaikuttaa paljon siihen, miltä näyttää. Oikeanlainen pukeutuminen hoikistaa ja päinvastoin.

Vierailija
9/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 173 cm

vyötärö 74 lantio 94 reisi 56.

Paino 70.

IRL olen kuullut olevani vain hoikka, toki mies joskus viisastelee jos jossain kohtaa on pehmeämpää (takapuoli ehkä..)

Mutta AVn mukaan ei voi olla muuta kuin LÄSKI. Viis siitä että juoksen kympin 5 kertaa viikossa ja muut treenit päälle :)

Mitat sulla kuulostaa kieltämättä ehkä pikkuisen sellaisilta tasapaksuilta ottaen huomioon että olet 5 cm mua lyhyempi. Mutta jos se on lihasta niin älä ole huolissasi. Pukeutuminen vaikuttaa paljon, valitse vaatteita jotka katkaisevat ja antavat muotoja oikeisiin paikkoihin.

Vierailija
10/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät jalat. Normaali 34 lahkeenpituus on aavistuksen liian llyhyt.

Oikeesti on aika ruma vartalo ilman vaatteita.

Lantioluut vai lonkkaluu joka on suunnilleen hiukan navan alapuolella niin ne luut on aika leveät. Ottaa vyöhön aika ikävästi monesti kiinni.

Jos takapuoli vähänkään pienenis niin olisin aika kaamea näky.

Mahassa on löysää mutta mutta navan ylpuolei kapea kohta ja pienet tissit (tyhjät ilmapallo:)

Niin tuon löysyyden takia musta jotenkin tuntuu että olen läski. Ilmeisesti on vääristynyt kuva.

Vierailija
11/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaapa jalkasi maasta lonkkaluun yläreunaan ja jos paljon alle 100cm, niin siinä iso syy sen lisäksi, että ylävartalo on pieni.

Vierailija
12/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa pois niin näyttää toiselta.

Vierailija
13/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koe olevani päärynä, koska hartiani ovat yhtä leveät kuin lantio, ellei jopa himpan leveämmätkin. Rinnat ovat siis pienet, mutta rintakehä on laaja, rinnanympärys on n. 85 cm. Reidet ovat siis paksut, reisilihakset ovat erottuvat. Maha on litteä, tosin siinä löysää, mutta ei ole pömppö. Olen ihan hukassa, kun katson noita vartalotyyppitaulukoita, en istu mihinkään standardiin. Olen vähän kaikkien sekoitus.

Ap

Mulla on pitkät jalat. Normaali 34 lahkeenpituus on aavistuksen liian llyhyt.

Oikeesti on aika ruma vartalo ilman vaatteita.

Lantioluut vai lonkkaluu joka on suunnilleen hiukan navan alapuolella niin ne luut on aika leveät. Ottaa vyöhön aika ikävästi monesti kiinni.

Jos takapuoli vähänkään pienenis niin olisin aika kaamea näky.

Mahassa on löysää mutta mutta navan ylpuolei kapea kohta ja pienet tissit (tyhjät ilmapallo:)

Niin tuon löysyyden takia musta jotenkin tuntuu että olen läski. Ilmeisesti on vääristynyt kuva.

Vierailija
14/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sentin lyhyempi.

Tuossa ketjussa monella lyhyemmällä on samat mitat, ja joillakin, jotka painaa jopa alle 60 kg, on samat mitat! Miten on mahdollista?

Reisi oli sama, lantio pari senttiä isompi, vyötärö on aina pysynyt kapeana, se oli alle 70cm silloinkin. En tiedä miten se on mahdollista, ehkä olet lihaksikkaampi? Siksi paino on isompi, vaikka mitat ei. Itse olin aika löysässä kunnossa silloin. Tai ehkä yläkroppasi on isompi ja kilot on siellä. Minulla on kapea selkä sekä hartiat ja pienet rinnat, kaikki paino kertyy vyötärön alapuolelle.

Onhan näitä ruumiinrakenteita monenlaisia.

Vierailija
15/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

167cm ja 57kg.

Minulla on kapeat hartiat, pienet rinnat. Ohuet käsivarret ja pitkä selkä. Vatsani on Melko ok nyt.

Illalla pömppö ja aamulla litteä.. =)

Ja sitten niihin ongelmiin..

Omaan pienen vyötärön ja ihan ok pepun. Mutta tuo vyötärön puuttuminen ei ole naisellista. Eli vyötärö-lantio suhde on todella olematon. Jalat Reidet ok (hieman sivuilla selluliittia) Pohkeet ok mutta nilkat paksut... Valuvirhe=D

Eli sellaista. Näytän usein koomiselta pukeutuessani. Ja koitan tuoda esille hyviä puoliani mutten selvästikään osaa. En saa käyttää 2/3 legginsejä, ne katkaisevat jo lyhyen säären ikävästi. Mutta sitten minun pitäisi käyttää lyhyitä hameita joita en ikinä päälleni laita!

Vierailija
16/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole oikein lähtenyt, vaikka yritetty on. En jaksa näännyttää itseäni, ja tykkään myös urheilla. Ei jaksa, jos ei syö. Tosin voisin enemmän käydä salilla ja juosta, nyt en ole päässyt joka päivä. Niin, ja rasva% on se 22, eli ei ihan huono tilanne mielestäni.

10 kiloa pois niin näyttää toiselta.

Vierailija
17/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tyytyväinen itseesi noin!!

Vierailija
18/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisu ongelmiin :)? Ehkä sitten pitää kokeilla sitä. Tosin helppoa se ei tule olemaan, ja mulla on vähän sellainen kutina, että se ei välttämättä vaikuta näihin perustavanlaatuisiin paksuusongelmiin, siroa keijukaista minusta ei saa varmaan vaikka painaisin 50 kg. Mielestäni olen ihan hyvässä kunnossa noin muuten, jaksan liikkua ja tehdä raskasta treeniä.

Kysymykseni herätti lähinnä se, kun näin toisessa ketjussa henkilöiden mittoja, että samat sentit oli joillakin, jotka ovat a)lyhyempiä kuin minä b) tosi paljon kevyempiä. Voisin kuvitella, että tuollainen henkilö olisi minua pienempi ja omasta mielestäni näytän paksulta, etenkin alakropasta. En siis ole täysin tyytyväinen.

Vierailija
19/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ellei sulla ole isoja rintoja , ne tekee äkkiä paksun näköiseksi.

Vierailija
20/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sitten, että muut mittasuhteet on ihmisillä erilaiset. Mulla on aika pitkä selkä ja lyhyet sääret. Reisien paksuus korostuu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme