Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärin soittoaika

Vierailija
29.05.2011 |

Varasin soittoajan ajanvarausluukulta kuten lääkäri neuvoi. Täti luukulla antoi ajan että lääkäri soittaa minulle 13 -14 välillä.

No, hain kännykkäni työpöydälle yhdeksi ja olikin kiva yllätys kun lääkäri oli soittanut jo 12.30! soitin tk.n ajavaraukseen ja ne antoi tylysti uuden soittoajan viikon päähän! Kyse oli tärkeästä lääkeasiasta, kävin labrassa ym.

Minusta oli törkeää että minulle annetaan väärä aika! Kun asiasta kysyi, sain törkeän vastauksen ja tosiaan uuden ajan viikon päähän.

Mistä sen voi tietää enää koska lääkäri soittaa!?pitääkö koko äivä kytätä puhelinta...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittoaikaa, koska lääkärin soittotunti kestää yleensä noin kaks tuntia ja voi soittaa ihan mihin aikaan vaan sen kahen tunnin välillä. Jotkut soittelee joskus potilaidenkin välillä. Niin se ikävä kyllä on että lääkärin työ ei oo niin minuuttipeliä että vois tarkasti sanoa koska lääkäri soittaa. Sitä on vaan oltava puhelimen lähettyvillä ja odotettava.

t: töissä tk:ssa

Vierailija
2/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saa sinua kiinni. Soittoja on melkein aina (ainakin meillä) sovittu soittoajalle aivan liikaa, ei niitä kaikkia millään ehdi soittaa tunnissa. Saattaa olla kolmekin soittoa buukattuna viiden minuutin ajalle. Siksi on pakko soitella niitä pitkin päivää vastaanottojen välissä ja toivoa, että saisi osan potilaista niin kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun työn puolesta tilailemaan puhelinaikoja useamman kerran viikossakin. Puhelinaika on lääkäristä riippuen joko 12-14 tai 12-13. N. 80%:ssa lääkäri soittaa ennen klo 11, jolloin töissä on päällä aamuhärdelli ja puhelinkin saattaa olla toimistopöydällä latautumassa tms.

Huudetaan sit tk-avustajille, joita ei kyllä hyvällä tahdollakaan voi järjen jättiläisiksi kutsua. Mutta se on sitten jo toinen asia se...

Vierailija
4/4 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli juuri viime viikolla ekan kerran lääkärin soittoaika, piti soittaa klo 12-15, mitään ei kuulunut. 16.15 soitti joku hoitaja, että lääkäri on sairastunut, soittaa seuraavana päivänä iltapäivällä. Olikin sitten soittanut jo aamulla ennen yhdeksää, kun olin lasten kanssa aamutoimilla ja puhelin oli makuuhuoneessa. Soitin takaisin siihen numeroon niin monta kertaa, että sain vastauksen.