Jos eka avioliitto oli tiivis symbioosi, miten käy toisen?
Olimme miehen kanssa toistakymmentä vuotta yhdessä. Olimme symbioosissa, epänormaalin tiivisti yhdessä. Näin jälkikäteen ymmärrän läheisriippuvuutemme. Toivottavasti olemme siitä ainakin vähän parantuneet, jos sitä nyt voi koskaan tapahtua.
Onko jollain kokemusta tällaisesta suhteesta ja siitä, miten tulevat suhteet tulevat menemään? Toistuuko sama kaava? Toki se toistuu, jos ihminen ei ole yhtään kehittynyt, mutta jos ajattellaan, että ihminen vanhetessaan jotain oppii - niin mitä veikkaatte tulevaisuudesta?
Kommentit (3)
niin toistui ainakin minulla, t: kahdesti eronnut
Elän itse täydessä symbioosissa mieheni kanssa, enkä voisi edes kuvitella olevani onnellisempi :)
Symbioottista avioliittoa takana jo 15 vuotta.
sitten lopulta. Ja olen myös sitä mieltä, että symbioosi tukahdutti meidät molemmat.
En siis haluaisi symbioosiin enää koskaan. Totta kai olen nyt vahvoilla, kun tiedostan tämän. Mutta kokemuksia kyselen.
ap
sitten lopulta. Ja olen myös sitä mieltä, että symbioosi tukahdutti meidät molemmat.
En siis haluaisi symbioosiin enää koskaan. Totta kai olen nyt vahvoilla, kun tiedostan tämän. Mutta kokemuksia kyselen.
ap