Mitä kertoo ihmisestä jos kokee suurta hoivaamisen tarvetta miestänsä kohtaan?
Eli ihminen tulee onnelliseksi jos saa vähän hoivailla miestään. Jos en saa osoittaa rakkauttai hoivaamalla, koen itseni torjutuksi ja surumieliseksi..rakastan esim että mies pitää päätä sylissäni ja saan silitellä häntä, tai jos mies kärsii krapulaa tms huonoa oloa, koen heti suurta hoivaviettiä ja haluaisin vain paijata toisesta pahan olon pois. Tykkään myös passata, mutta toki tiettyyn rajaan asti. Jos mies ei pidä silittelyistäni ja muusta höösäämisestäni niin koe tulevai torjutuksi.
Kommentit (4)
Se minulle kyllä tuli ekana mieleen
http://www.suhdesoppa.fi/itsetuntemus/laheisriippuvuus-tukahduttaa/
Meillä oli hoitsukoulussa kauan sitten loppukokeessa kirjakin luettavana tästä aiheesta, nimeltään Auttajan varjo.
läheisriippuvuutta, koska erostakin selvisin ihan kunnialla,vaikka aikanaan ajattelin etten voisi elää ilman miestäni,heh :D Itse siis halusin erota. Jotenkin koen suurta tyytyväisyyttä ja onnea kun saan hoivata toista ihmistä ja tietysti haluan myös sille vastakaikua..tuo kirja kuulostaa mielenkiintoiselta! Ap
että olen siis eronnut ja nyt sinkku, haksahdan aina sellaisiin onnettomiin miehiin joita yritän pelastaa ja parantaa tällä hoivaamisella. Hohoijaa..ja minulla on lapsi, sekä olen hoitoalalla töissä :D ap