Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sänkykestävyys

Vierailija
29.05.2011 |

Kuinka tärkeä asia miehen sänkykestävyys on naisille? Eli siis kuinka pitkän aikaa mies "kestää" yhdyntää, ennen laukeamista ja peniksen veltostumista?

Olen jossain nähnyt ihan tieteellistäkin tutkimusta asiasta, ja keskimääräinen kestoaika jäi suurimmalta osalta koepariskunnista muistaakseni melko tarkasti viiteen minuuttiin. Jo kymmeneenkin minuuttiin yltävä joukko jäi lukumäärältään huomattavasti vähäisemmäksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeä asia miehen sänkykestävyys on naisille? Eli siis kuinka pitkän aikaa mies "kestää" yhdyntää, ennen laukeamista ja peniksen veltostumista?

Olen jossain nähnyt ihan tieteellistäkin tutkimusta asiasta, ja keskimääräinen kestoaika jäi suurimmalta osalta koepariskunnista muistaakseni melko tarkasti viiteen minuuttiin. Jo kymmeneenkin minuuttiin yltävä joukko jäi lukumäärältään huomattavasti vähäisemmäksi.

Heippa, mielestäni paneminen ei vaikuta lopputulokseen mitenkään kysytty on. Meillä hoidetaan suurimmat nautinnot suuseksillä, mutta jos todella tarkoitat pelkkää panoa niin kyllä siinä menee 10-15 minuuttia. Oliko selventävä vastaus?. M45.

Vierailija
2/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin nautin pidempään, mutta jos edellisestä yhdynnästä (tai ylipäänsä miehen laukeamisesta) on pidempi aika, tuppaa mies laukeamaan aika pian.

Jos esileikit ovat riittävät, ei itse yhdynnän kestolla niin suurta merkitystä.

Ja ainahan voi yhdynnän jälkeen voi odottaa tovin, ja ottaa uusintakierroksen, jolloin mies kestää pidempään.

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikit on ainakin minulle se tärkein juttu. Saan jo siinä orgasmeja ja yhdyntä vielä kruunaa koko homman.

Esileikkien aikana olen jo niin kuuma, että vaadin miestä tunkeutumaan sisääni.

Joskus yhdyntä on niin nautinnollista ja mieheltä meinaa tulla liian pian. Silloin jäähdytellään hetki, miehelle kun on tärkeää, että saan orgasmin ja hän kyllä näkee ja tuntee minusta, milloin se tulee.

Vierailija
4/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain tutkimuksissa on ollut, että miellyttävimmäksi koetaan yhdyntä, joka kestää n. 12 minuuttia.

Eri asia on sitten tantraseksi, jossa yhdynnässä saatetaan olla nyvinkin pitkiäkin aikoja. Jopa koko päivän sisältäen erimittaisia taukoja.

Erektion kestävyys riippuu useimmin siitä kuinka kauan mies pystyy pidättelemään siemensyöksyä. Ilman siemensyöksyää miehen erektio voi kestää kymmeniä minuutteja, jopa useamman tunnin, mutta ei aivan yhtäjaksoisesti. Pitkäkestoisissa erektioissa tulee aina velttoja hetkiä.

Vierailija
5/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi (hyvä) kokemus on vuosien takaa, jolloin olin kiihkeässä suhteessa erään nuoren miehen kanssa.

Yhdyntöjä oli päivittäin, ja yleensä useampia kertoja.

Yhden kerran muistan käyneen niin, että mies laukesi (sisääni), ja jäi makaamaan päälleni (kikkeli yhä sisälläni), suutelimme kiihkeästi, ja välillä ulosvetämättä aloitimme uuden aktin.

Oh sitä villiä nuoruutta ;)

Vierailija
6/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi (hyvä) kokemus on vuosien takaa, jolloin olin kiihkeässä suhteessa erään nuoren miehen kanssa.

Yhdyntöjä oli päivittäin, ja yleensä useampia kertoja.

Yhden kerran muistan käyneen niin, että mies laukesi (sisääni), ja jäi makaamaan päälleni (kikkeli yhä sisälläni), suutelimme kiihkeästi, ja välillä ulosvetämättä aloitimme uuden aktin.

Oh sitä villiä nuoruutta ;)

Juu ei tuossa mitään ihmeellistä nuorempana. Nyt yli kolmikymppisenä täytyy myöntää että tarvii latausaikaa mielellään se vartti.

Harmi ettei vaimo enää tässä iässä tykkää käyttää useasti laukeavaani, mielelläni ampuisin kolmekin kertaa. Jos onnekas olen niin aamu ja iltapano korkeintaan.

Ja vastaus kysymykseen eli jos ollut päiviä taukoa niin voin saada todella nopeasti jos vaimo on aivan kiimassa niin voi jäädä reippaasti alle 5 minuutin jos tahti on kuin aropupulla mutta mikäli saa useamman päivän peräkkäin niin 5-15min on perusaika. Sit jos useamman kerran päivässä niin helposti 15+ min.

Tarkkoja aikoja en ole katsonut mutta koko toimitus esileikkeineen yleensä sen 30-45min tai jopa 5-10min jos vedetään vain pikaiset.

Vanhemmalla iällä en niin innostu enää pikaisista joten yritän antaa vaimolle suuhoitoa niin usein kuin vain saan jolloin voin pitkittää toimitusta vaikka kymmeniä minuutteja ja kyllähän se iso O on sit semmonen että vaimo kiemurtelee tosissaan, hyvä ettei sängyltä putoa.

Vierailija
7/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee esileikkiin, suuseksiin lähinnä 30-45min sen jälkeen ollaan jo niin hilkulla että vartti riittää rakasteluun.

Rakastajan kanssa - no voisimme tietty jatkaa koko päivän yhtä soittoa mutta ajanpuutteen vuoksi tunti hyväilyihin ja suulla hellimiseen, ehkä vartti ekaan rakasteluun ja sen jälkeen annetaan samantien halun herätä uudelleen... toiseen kierrokseen puolisen tuntia.

Vierailija
8/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikaystäväni laukeaa todella nopeasti, toisinaan jopa muutaman työnnön jälkeen... onneksi ymmärtää tilanteen itsekin ja panostaa paljon esileikkiin.

Olen silti tyytyväinen seksiin, koska hän on hyvin huomaavainen ja muuten taitava sängyssä. Toisinaan haaveilen pitempään kestävästä yhdynnästä. Kondomi auttaa, mutta vain vähän...

N 23

Vierailija
9/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin tutkimuksen mukaan pareilla yhdyntä kestää keskimäärin 2-3 minuuttia. (Olikohan se joku Master&Johnsson tutkimus).

Minulla oli ainakin vaikeuksia uskoa tuota. Kerran mittasin tapahtuman kestoa vaivihkaan kelloradiosta ja uskomattoman vähan aikaa se oikeasti kestää. Siinä menee jotenkin ajan taju sekaisin. Tuntuu huomattavasti pidemmältä.

Vierailija
10/10 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa muistan lukeneeni jostain IS:n gallupista, että jo naisten ihanneaika yhdynnälle olisi jotain 3 minuuttia. Eli ilmeisesti harva oikeasti haluaa, että 45 min jyystetään menemään. Ellei sitten kyseessä ole 17 eri asentoa, kokeilua ja poskihoitoja yms välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän