Aaargh! Naapuri eristää minut kotiini!
Kai tässä on muutettava muualle, kun en saa enää olla naapurilta rauhassa lainkaan.
Jos haluaisin pihalla lukea rauhassa kirjaa tai kuopsuttaa kukkapenkkiä, niin eikös heti se hölösuu tunge siihen höpöttämään tai ihmettelemään tai kyselemään tai neuvomaan. Vaikka pistäisin "korvalappustereot" korvilleni niin silti se tulee siihen höpöttämään.
Mitkään keskustelunlopetukset eivät auta, ei edes "joo mun pitäis nyt lukee tää tärkee työjuttu rauhassa läpi että saan raportin kirjotettua että anteeksi vaan en ehdi nyt keskustella".
Eli jos naapuri on kotona ja minä haluan olla rauhassa, on pysyttävä sisällä. Jos meen pihalle, niin heti se on siinä uteliaana kuin pieni hiiri.
Mistä näitä hölösuita oikein tulee?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä hölösuita oikein tulee?
Savosta.
hommaa helvetillinen ghettoblasteri ja siihen täydellä volyymillä jotain sepulturaa tms örmyä
Tyypillisiä suomalaisia. Kaikki muut paitsi tämä ylisosiaalinen naapuri. Haluamme olla rauhassa, toisaalta valitetaan yksinäisyyttä. Olemme me outoa porukkaa. Jos joku eroaa massasta, on sosiaalinen hölösuu, niin hulluna pidetään. Älä vain tule MINUN reviirilleni.
Itse toimisi seuraavasti: sanoisin ystävällisesti, että nyt ei sovi mutta tuletko kahville 'silloin'? Pihalle, terassille, mihin hän nyt tuleekin höpöttämään. Kohtaisin tuon ihmisen kunnolla, edes sen yhden kerran.