Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies otti salaa kännin ja tuli hoitamaan 2 vuotiasta, mitä teen?

Vierailija
29.05.2011 |

Mieheni oli ostanut salaa viinapullon 0.5 litran.

Juonut sitä salaa.

Ihmettelin miksi hänen henki haisi viinalta ja käyttäytyi tosi oudosti. Kysyin ja tivasin monta kertaa, että onko hän juonut viinaa?! Hän sanoi kiven kovaa että ei ole yhtään juonut! Kysyin miksi hän on niin outo? Hän sanoi olevansa vain väsynyt. Olin huolissani, että hän on niin väsynyt! Jälkeenpäin löysin ostoskuitin viinapullosta ja hän myönsi juoneensa. Sanoi ettei ollut kuitenkaan kovin juovuksissa vaan ihan vähän ottanut. Itse olen sitä mieltä että oli kunnolla juovuksissa. Hoiti 2 vuotiasta lasta. Tuli leikkipuistoon ja meinasin jättää isän ja lapsen kahdestaan sinne ja lähteä pois. Isä ei sanonut että on juonut.

Vastuuntuntoisena olisi pitänyt kertoa!

Mitä nyt teen? Kerronko hänen vanhemmilleen ja käsken puhua pojalleen? Onko syytä tarkkailla miestä nyt jatkossa? Entä onko hän luotettava ja vastuuntuntoinen isä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän ole täysi-ikäinen?

Vierailija
2/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko varmasti aikusia ihmisiä? Aikuisena vastuuntuntoisena äitinä et tietenkään jätä lastasi humalaisen miehen hoiviin. Ei siinä tarvita äitiä ja isiä apuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita miehen äidille. Hän komentaa miehesi nurkkaan seisomaan.

Oikeasti. Miehesi on alkoholisti, ei kukaan terve ihminen juo salaa. Käske hänen hakea apua äläkä anna lasta hoitoonsa ellet ole varma että on selvä eikä ala juoda heti kun käännät selkäsi.

Vierailija
4/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni joi ennen nähteni. Nyt joi salaa. Ennenki olen löytäny viinapullon kaapista, aina sanoo että ei tiedä mistä se on sinne tullut.

Sanoo, ettei ole alkoholisti! Ja sanoo että juo salaa siksi, koska minä olen vihainen jos hän juo nähteni.

Itse olen raitis, enkä hyväksy alkon käyttöä.

Vierailija
5/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuli hoitamaan 2-vuotiasta"?? Oletko naimisissa hänen kanssaan? Vai asutteko erillään ja hänellä on tapaamisoikeus lapseen? Minä ilmoittaisin sossuun että mies tulee hoitamaan pientä lastaan kännissä. Tai jos mies asuisi luonani, niin heittäisin moisen kaappijuopon pihalle! On tietenkin syytä tarkkailla ettei 2-vuotias jää yksin humalaisen miehen kanssa. Ja ei, ei ole luotettava ja vastuuntuntoinen isä, tarviiko edes kysyä...? Tää taitaa olla porvoosta päivää!

Vierailija
6/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenki olen löytäny viinapullon kaapista, aina sanoo että ei tiedä mistä se on sinne tullut.

Ja sinä uskoit?

Sanoo, ettei ole alkoholisti!

Ja sinä uskot?

Hei nyt oikeasti, onhan tämä provo? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
7/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 2 v kans puistos, kun mies tuli sinne. Ajattelin et lähden kotiin laittaan iltapalaa et jääköön mies sinne yksin. Hän olisi jäänyt! Onneksi en jättänyt! autotie ihan vieressä!

Vierailija
8/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenki olen löytäny viinapullon kaapista, aina sanoo että ei tiedä mistä se on sinne tullut.

Ja sinä uskoit?

Sanoo, ettei ole alkoholisti!

Ja sinä uskot?

Hei nyt oikeasti, onhan tämä provo? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
9/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammat tekee lapsia!

Anna mun kaikki kestää... Kaapeista löytyy tyhjiä viinapulloja, ja ne on vaan jostain itsestään sinne lentänyt, ohhoh! Kuinkas nyt niin? Löytyykö myös tuntemattomia naisten alusvaatteita ja käytettyjä kondomeja, ja niitä aina ihan vaan tyhjästä ilmestyy! Kerrassaan omituista. Jos mies joka ennen joi "julkisesti" ja nyt salaa, ettei vaimo nalkuttaisi kerran SANOO ettei hän ole alkoholisti, niin asiahan on sitten niin, I rest my case.