Voi pahus, ostin kauniita kuoharilaseja, mutta aivan liian suuria. Menee
2 dl kuoharia/lasi, eikä ole edes läheskään täysi :( Ajattelin nimittäin 12 ploa kuoharia riittävän, mutta ei noilla laseilla....
Kommentit (15)
Millaiset ne on? EIhän niitä ole pakko kaataa edes puolilleen.
oikeaoppisesti kaadetaan lähes täyteen, ainakin 2/3. ap
En ole aikaisempi kirjoittaja, mutta ihmettelen. Kyllä tapana on, että kupharilaseja ei täytetä piripintaan.
1,5 reunasta, mutta noihin isoihin jos laittaa 12 cl, on aivan liian vähän. ap
korkeintaan 2/3 lasista, tai lähinnä 3/5. Työni takia usein olen tilaisuuksissa, jossa kohoitellaan maljoja. Enkä usko, että kyseessä olis vain saituus, vaan tapa:-)
Voihan niitä sitten ottaa useammin jos uhkaa jäädä kuohuvaa yli.
typerältä. Olen alan ihminen, joten tuhansia kuoharitarjoiluja nähnyt/tehnyt. ap
sinänsä aika vähäpätöisiltä vaikuttavilla asioilla.
Katselin Stockalla uusia atrimia ja varsinkin pihvejä varten tarkoitetut atrimet olivat kyllä niin valtavia että huh, huh...paljon tarttee lautaselle laittaa ja paljon tarttee syödä.
Olen pieni ihminen ja kotonani on kaikki pientä joten asuntooni ne eivät ainakaan sovi.
tajunnut lasien kokoa niitä ostaessasi... =)
ja ihmettelin isoja aterimia joka puolella. Sittemmin olen huomannut, että Suomessa käytetään tosi pieniä aterimia. Yleensä ne on jotain eturuokaosastoa, joita käytetään akikkeen. Ei se mitään, pidän itsekin niistä edemmän. Kauhean noloa oli syödä jollain hopeaveitsillä ja -haarukoilla, jotka olivat niin painavia, että tippui koko ajan k'ädestä.
... uusia atrimia ...tarkoitetut atrimet
Ei atrimet. Atraimet on sitten vielä erikseen.
tajunnut lasien kokoa niitä ostaessasi... =)
lasien viereen, oli ne huget.... Ruokailuvälineet on kyllä Suomessa selvästi pienempiä kuin esim. K-euroopassa. Tosin on kyllä esim. punaviinilasitkin. ap
yli puolen välin.