No onko joku tilannut noita GLAGLA-KENKIÄ?!?
Millaiset olivat?
Näyttävät kivan värikkäiltä ja tässä harkitsen, että josko tilais..
Kommentit (20)
..saa cittarista!
Onpa hyvä kun sanoit!
ap
jossa miesten valkoisia alennuksella (35e). En katsonut, onko tarjontaa naisille.
olen nähnyt hajakokoja ja vain valkoisia ja mustia.
Tilasin värikkäät niiden omilta sivuilta ja tuli parissa päivässä.
Aivan ihanat!
Suosittelen!
http://www.glaglashoes.fi/
ärsyttävää tilata noinkin kalliita kenkiä netistä kun ei tiedä tarkkaa kokoa.
Siellä suositellaan ostamaan kokoa pienemmät, mutta sitten taas mittataulukoiden mukaan pitäis ostaa kokoa isommat???
itse 39 kenkiä käyttävänä ostin 38:t. oli muuten ihanat juoksumatolla...
katso näistä
www.glaglashoes.fi www.jazzette.fi www.piruetti.fi www.liikunttapalvelu.fi
liikkeistä taisi saada ainakin cittareista.
Enpä ole paljon käyttänyt. Zumbatunnilla käytin. Kevyet ovat kuin mitkä.
Itse käytän salilla ja vapaa-ajalla. Kengistähän löytyy molemmat ominaisuudet tarra sekä nauha kiinnitys!
miehille ja naisille ja värejä löytyy
Itselläni on jo toiset menossa (edelliset käytin puhki) ja prismasta minäkin löysin sopivat. Halusin värikkäät joten onneksi, siellä oli tuttifrutteja jäljellä :D
Itselläni on jo toiset menossa (edelliset käytin puhki) ja prismasta minäkin löysin sopivat. Halusin värikkäät joten onneksi, siellä oli tuttifrutteja jäljellä :D
noita käyttää työkenkinä terveydenhuoltoalalla?
on muuten mukava käyttää salilla. Kun itse ostin, niin kaikki kaverit osti perässä. On muuten hyvät
aivan ihanat MUTTA tein virheen ja ostin ballerinamallin. SEn tarra on kesän aikana kulunut täysin pitämättömäksi. Miehen glaglat ovat yhä kuin uudet. Kannattaa siis ostaa se classic - malli, ei ballerinoja!
... mustat ja on niin ihanat jalassa, että ostan kesäksi valkoiset. En tilannut niitä netistä, vaan kävin ostamassa Piruetista.
Ovat kevyet jalassa ja soveltuvat kuulemma myös vesikäyttöön.
Kivan näköset ja varmasti hyvät.