Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut jaksavat ryypätä 2-3 päivää

Vierailija
29.05.2011 |

putkeen? Nukutaan aamuyöstä pari tuntia ja kun herätään niin lisää alkoa kitusiin. Ja sama rilluttelu jatkuu seuraavan päivän ja jopa sitä seuraavan. Normaaleja työssä käyviä ihmisiä.

Huoh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaikeuksia tehdä tuota jopa vähän yli parikymppisenä festareillakin. Mun piti aina parantaa krapula ensin.

Vierailija
2/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ikää on vähän enemmän, ei tosiaankaan enää jaksa. Yhdenkin illan ryyppäämisestä seuraa viikon kankkunen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut edes nuorena, saati sitten nyt kolmekymppisenä. Seuraava päivä menee kankkusta hautoessa ja viimeinen asia mikä tulee mieleen on aloittaa juominen uudelleen.

Vierailija
4/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kotikaupungin festareita eli Ilosaarirockia vietän sen 2-3 päivää siiderin lipittelyn merkeissä.

Vierailija
5/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 -kymppisiä konkareita. Ei niillä ihme vain jää alko päälle, eli ovat ihan työssäkäyviä ja työhön pystyviä.

ap

Vierailija
6/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaimmillaan viikonkin putken, se teki kyllä jo aika tiukkaa. Vedettiin siis joulusta uuteen vuoteen asti... Nyt perheellisenä kolmekymppisenä käyn vähän jossain ehkä kerran vuodessa, väsähdän viimeistään keskiyöllä ja olen koko seuraavan päivän iltaan asti aivan sänkypotilaana...

Vierailija
7/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin reilut kolmekymppiset kyseessä. Eihän tuollaisessa touhussa ole mitään järkeä, tosin ongelmahan tuollainen jo on, joten ei sitä järkeä voi etsiäkään.