Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästänkö 20 vuotta vanhoja kirjeitä`?

Vierailija
29.05.2011 |

Sain ne aikoinaan silloiselta miespuoliselta ystävältä, josta tuli myöhemmin "poikaystävä" - mutta nyt olen raivaamassa kaiken turhan pois. Hävitänkö nuokin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mummona kiikkustuolissa luet niitä. Eihän ne paljoa tilaa vie.

Vierailija
2/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä varmasti vie paljoa tilaa. Älä heitä posi myöskään päiväkirjoja, jos sinulla on sellaisia. Olen kuullut ainostaa katkeraa katumusta heiltä, jotka ovat moisen tehneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa menneisyyden painolastia ei kannata raahata mukanaan.

Vierailija
4/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä varmasti vie paljoa tilaa. Älä heitä posi myöskään päiväkirjoja, jos sinulla on sellaisia. Olen kuullut ainostaa katkeraa katumusta heiltä, jotka ovat moisen tehneet.

Näin on.

Vierailija
5/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa menneisyyden painolastia ei kannata raahata mukanaan.

elettyä elämää. Sitä, jonka ansiosta ap on nykyään sellainen kuin on. Minä olen lähettänyt exälleni aivan kamalia viestejä, jotka olen säilyttänyt, mitä kauemmin asiasta on sitä enemmän niihin saa perspektiiviä.

Ei kielteisten asioiden asettaminen osaksi minuutta ole menneisyyden painolastia silloin kun siitä ei sellaista tee.

Tässä on vissi ero.

Vierailija
6/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhempiensa sota-aikaisesta kirjeenvaihdosta. Jonain päivänä ne ovat historiaa.

Ai niin, ne isovanhemmat saivat lapsia vasta vanhoilla päivillään 60-luvulla ja me puolestamme jatkoimme samaa linjaa eli lapset syntyivät sen jälkeen, kun nuoruutta oli eletty riittämiin. Tämä siis tiedoksi niille, jotka kauhistelevat isovanhempien ikää.

Vierailija
7/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jo 20vuotta olleet komerossa.

lapsen isä kirjoitti ne minulle linnasta,kun olin raskaana:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä