Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäflunssassa kävelylle?

Vierailija
29.05.2011 |

Olisko paha? Ei ole kuumetta, mutta aikamoinen hiki kylläkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(poskiontelotulehduksia, keuhkoputkentulehdus, tukkoisuutta, niiskutusta ja yskää) ja jos jäisin sisälle paranemista odottelemaan, saisin viettää sisällä ainakin 3kk putkeen..eli ei flunssa ole mikään syy olla tekemättä asioita, kunnon mukaan vaan!

Vierailija
2/3 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siitepölyallergia on vähän eri asia kuin virusflunssa.



Jos rasitut kävelystä (hengitys vaikeutuu, hiki tulee tms.), niin sitten kävely on kyllä väärä asia. Riskinä on vakavat jälkisairaudet kuten sydänlihaksen tulehdus. Mä odottelisin päivän pari, sydänlihaksen tulehduksessa on helposti puolen vuoden toipilasjakso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen vain ihan hiljakseen. Ehkä raitis ilma tekee hyvää huoneilman sijasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi