Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ylipainoiselle pojalle lahjaaksi???

Vierailija
29.05.2011 |

Siskon poika täyttää 9 vuotta. On reilusti ylipainoinen. Hän on toivonnut X-boksia. Mutta emme mieheni kanssa haluta antaa hänelle sitä.

Liian kallis ja sitoo istuman paikalle. Pyörästä hän ei ole kiinnostunut..

Pliis antaka ideoita, mitä voimme lahjoittaa että plösö alkais liikkumaan..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevä, jos poika ei käytä, niin voi äiti huristella sillä joskus. Meillä ihan laihuliineillä lapsilla tuollaiset ja ovat paljon kestävämpiä ja jämäkämpiä käyttää. Ei siis mitään halpista 30 kilon painoon asti.

Vierailija
2/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut osaisko kumminkaan käyttää niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
4/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vis idiootille palsta mammalle antaa lahjaksi? Aivot?

Mut osaisko kumminkaan käyttää niitä?

Vierailija
5/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

askartelisit vaikka semmoisen ison kyltin, jossa sanotaan, että koska oot niin läski, et saa tänä vuonna mitään lahjaa, mutta jos laihdutat seuraaviin synttäreihin mennessä, täti ostaa (jonkun ison lahjan, jota poika toivoo).

Vierailija
6/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. potkulauta. ja kuka nyt ostaa synttärilahjaksi X-boksia, ei meille ainkaan pelikonsoleita ole ostanut kukaan sukulainen, ei kummi eikä mummo.

Vierailija
7/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvetta nimitellä sukulaislasta plösöksi? Sulla taitaa olla pahimman luokan asennevamma tai sit helvetin tylsä elämä kun täytyy palstoille tulla provoilemaan :D mene kuule ulos ei se liikunta sunkaan persiilles pahaa tee!

Vierailija
8/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka trampoliini lapselle. Osta sellainen, lapsi ei miellä sitä pomppimista liikunnaksi, vaan on "salaa" kyllä sellaista.

Tai sitten 10 kerran kortti Serenaan tai jonnekin tosi kivaan uimapaikkaan, joka on lähellä. Muu perhe voisi kuluttaa samaa lippua. Voi sitten syksyllä käyttää.

Vierailija
9/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onpa tuo täti taas muuttunut jotenkin vanhemman ja rumemman näköiseksi naama roikkuu jotenkin kummasti"....mä muistan usein ajatteleeni tuossa iässä sukulaisista noin :D

Vierailija
10/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolaisit lapsen kaikkien vieraiden edessä pitämällä puhuttelun ylipainosta ja haukkumalla plösöksi? Sitä lahjaa poika ei ainakaan unohtaisi koskaan, ja säkin saisit aggressios purettua.

Vierailija
11/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte sitten sanoa lahjaa antaessanne, että "ei sellaista x-boxia kannata jo valmiiksi noin plösölle lapselle antaa, katsotaan vuoden päästä, jos pääset normaalipainoon".

Ymmässän hyvin aptä, itseänikin ällöttää kelmeän vaaleat läskit pikkupojat, huomaa heti, että elämä menee alamäkeä jo siinä iässä. Ajatella, että jotkut vanhemmat antavat lastensa lihoa siihen kuntoon, että teini-ikä tulee olemaan pojalle helvettiä ja itsetunto nollassa ja parisuhteita todennäköisesti nolla. Kuka nuori nainen tykkää ylipainoisista nuorista tietokonenörteistä...näitä asioita olisi vanhempien hyvä pohtia, kun syöttävät lapsiaan yliläskeiksi.

Vierailija
12/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla omakin takapuolesi kiinteytyy ja mikä parasta TUTUSTUT LAPSEEN etkä enää koe tarvetta nimitellä häntä? Monta kärpästä yhdellä iskulla!

Vierailija
13/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoset kengät jossa on rullat pohjissa.

Vierailija
14/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, onhan läskit lapset kyllä ällöttävän näköisiä. ja usein ovat myös ällöttäviä muutenkin.

MIKSI jotkut vnahemmat lihootavat lapsensa? en ymmärrä. nämä plösöt kulkevat karkkipussit kädessä koko ajan..

Vierailija
15/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka viestintätyyli onkin vähän pielessä...

Antakaa lapselle lahjaksi uimakoulu ensi syksystä.

Vierailija
16/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopas muuta.Tämä ei liity tähän mitenkään,mut paikkakunnalla missä mä asun asuu erittäin LÄSKI nainen(aika nuori kuitenkin,ehkä joku alle 25) (Painaa toistasataa kiloo varmaan)

Hävettää myöntää että olen itse 35 ja pimahdin kerran kirjastossa kun tämä läski käveli siellä ja yritin lukea yhtä juttua.Se vaelteli niin että lattia tärähteli.Suutuin ja aloin raivoomaan että menis kävelemään läskiensä kanssa vaikka 15 kilometrin lenkille että sais läskinsä pois.

Se alko itkeen:D

Näin jälkikäteen kyllä pikkusen hävettää mutta kyllä pitäisi itse tietää oma parhaansa eikä syödä koko ajan.

Kuuleman mukaan tällä läskillä on joku sairaus,mutta ei se pelkästään lihota vaan kyl on täytynyt syödä tuhansia sipsipusseja...

Osta pojalle joku kuntoilulaite ja käske käyttämään...

Vierailija
17/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopas muuta.Tämä ei liity tähän mitenkään,mut paikkakunnalla missä mä asun asuu erittäin LÄSKI nainen(aika nuori kuitenkin,ehkä joku alle 25) (Painaa toistasataa kiloo varmaan)

Hävettää myöntää että olen itse 35 ja pimahdin kerran kirjastossa kun tämä läski käveli siellä ja yritin lukea yhtä juttua.Se vaelteli niin että lattia tärähteli.Suutuin ja aloin raivoomaan että menis kävelemään läskiensä kanssa vaikka 15 kilometrin lenkille että sais läskinsä pois.

Se alko itkeen:D

Näin jälkikäteen kyllä pikkusen hävettää mutta kyllä pitäisi itse tietää oma parhaansa eikä syödä koko ajan.

Kuuleman mukaan tällä läskillä on joku sairaus,mutta ei se pelkästään lihota vaan kyl on täytynyt syödä tuhansia sipsipusseja...

Osta pojalle joku kuntoilulaite ja käske käyttämään...

Vierailija
18/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka nimittelee lapsia plsösöiksi ja rumiksi läskeiksi. Mut antaa vaan kaikkien kukkien kukkia jopa niiden rikkaruohojenkin.

Vierailija
19/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti silmään, kun joku sanoi, ettei saa seurustelukumppania. Onneksi tässä maailmassa on vielä olemassa ihmisiä, joille ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Olen itse ylipainoinen nuori nainen. En toki haluaisi olla, mutta pläskeistä huolimatta olen seurustellut ja tällä hetkellä olen naimisissa. Jotkut saattavat ajatella että "kelpaan" vain toisille "läskeille", mutta kyllä ne minun ensimmäiset seurustelukumppanini olivat ihan laihoja, vaikkei sillä mulle ollut mitään väliä.

En itsekään ostaisi x-boxia( koska se mielestäni passivoi ja paljon pelaavista sen huomaa muutenkin kuin ylipainona), mutta mitä jos ostaisit kuitenkin sellaisen lahjan, josta poika pitää, ja näyttäis, että välität hänestä. Eiköhän tuo laihdutus ole pojan vanhempien tehtävä. Itse en ainakaan pitäisi siitä, jos saisin lahjaksi kävelysauvoja ja käsipainoja,paitsi aivan läheisiltä, jos olisin niitä toivonut tai olisivat ajankohtaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi