Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskuntia, joissa nainen on miestä pitempi:

Vierailija
29.05.2011 |

http://giorgosbiz.blogspot.com/2011/03/blog-post_6785.html

Onhan se aika tavallista nykyään, mutta jotenkin silti huvittaa. Mitä mieltä olet? Pystyisitkö itse olemaan lyhyemmän miehen kanssa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin olen korkeilla kengillä miestä pidempi eikä se haittaa mua yhtään.

Vierailija
2/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 156-senttinen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä mitenkään huvittavaa ole. Vaikka en itsekään tykkäisi että mies olisi mua lyhyempi. Mutta ei munkaan mies mikään järin pitkä ole. Itse olen 170cm ja mies 171cm.

Vierailija
4/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mä vaan en ole niin pituusrajoittunut että kummastelisin pituuseroja miesten ja naisten välillä? Ite kun oon 160cm niin tuskin ihan heti mulle löytyis miestä joka olis mua lyhyempi mutta en tietenkään valitse puolisoa pituuden perusteella. Kokonaisuus ratkaisee ja esim tiedän erään brittiläisen miesnäyttelijän joka on 165cm ja tosi seksikäs.

Vierailija
5/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 156-senttinen :D

Vierailija
6/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rakkaus ei katso ulkonäköön eikä kokoon.

Vierailija
8/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nähdä sellaisia kuvia, jossa naisilla on matalat korot. Ja Bernie Ecclestone on jo eronnut...

Vierailija
9/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 177cm, ja mies vähän lyhyempi, ei meitä kumpaakaan haittaa

Vierailija
10/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saatte kaikki ihan vapaasti olla niin huvittuneita asiasta, kuin haluatte :) Mua huvittaa se, jos jollekin ei kelpaa muuten hyvä mies vain siksi, että se on liian lyhyt...

Vierailija
11/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitystä. Tämä on taas niin typerä "normi" ettei sille ole mitään rajaa.

Vierailija
12/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muukin koko vaikuttaa kuin pituus. Esim. jos nainen on paljon pidempi ja lisäksi tuplasti leveämpi kuin hintelä mies niin onhan se koomisen näköistä. Jos nainen taas on vähän pidempi mutta mies skrodempi niin ei se niin haittaa. Mulla on ollut yksi poikaystävä saman pituinen ja kyllä mä välttelin korkkareiden pitämistä. Tulee itselle jättimäinen olo jos on miestä isompi. Mutta ymmärrän kyllä ettei pitkille naisille välttämättä löydy pidempää puolisoa. Jos ihana mies tulee vastaan niin ei siinä nyt muutama sentti sinne tänne voi olla ratkaisevaa tai sit voi olla yksin.

Vierailija
13/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä että voisko mies olla läskin naisen kanssa, niin jo saataisiin vihaisia kommentteja tähänkin ketjuun.

Miehillä pituus ja naisilla paksuus vaikuttaa parinvalintaan enemmän kuin toisinpäin (mitä se sitten tarkoittaakin)ja työelämässäkin se on todetttu, että ylipainoiset naiset ja lyhyet miehet tienaavat vähemmän.

Vierailija
14/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoon voi vaikuttaa, pituuteen ei.

Miehillä pituus kuvastaa auktoriteettia (jota mieheltä edellytetään) ja naisella ylipaino epäseksikkyyttä ja joidenkin mielestä henkistä laiskuutta.

Vierailija
15/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy olla pidempi js isompi, että olisi sellainen "tuki ja turva", seksikäs yms... :)

Vierailija
16/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut pieni (lyhyt, mutta myös hoikka ja siro) ja sopeutunut "rooliini", kuunnellut ihmisten hämmästelyjä ja huomautteluja siitä. Olisi aikamoinen opettelu, jos joutuisinkin yhtäkkiä olemaan "iso". Pitkät naiset ovat varmasti tottuneet olemaan lyhyempien kanssa tekemisissä, joten heille tuskin lyhyt mieskään aiheuttaisi ihmetystä.

En kuitenkaan pidä naistaan lyhyempiä miehiä huvittavina tai muutenkaan kiinnitä sen kummemmin tällaisiin pareihin huomiota, puhun vain omasta puolestani.

Oikeastaan en edes tiedä miten suhtautuisin itseäni lyhyempään mieheen, jos se olisi muuten kaikin puolin täydellinen. En muista koskaan edes tavanneeni itseäni lyhyempää aikuista miestä. Enkä edes ole mitenkään erityisen lyhyt, yli 160cm.

Vierailija
17/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni hiukan lyhyempään mieheen (olen 176) eikä haittaa yhtään.

Vierailija
18/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihmettele toisten valintoja pituuden, iän tai painon suhteen. Mutta omalla kohdallani haluan miehen olevan vähintään 5 senttiä pidempi ja iältään +/- 5 vuotta. Tarjontaa on riittänyt. Olen toki saattanut kulkea onneni ohi kapeakatseisuuttani. Ja vannomatta paras! :-)

-sinkkunainen 180 cm

Vierailija
19/19 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 177cm, ja mies vähän lyhyempi, ei meitä kumpaakaan haittaa

Käytän välillä korkksreita, jolloin pituuseroa on paljon. Ihmetelköön joku jos muuta ihmeteltävää ei ole,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme