Onko pariterapia auttanut?
Mä oon menossa, mutt en tiedä voiko tässä enää mikään auttaa. Menee siis niin huonosti, ettei mitään rajaa. Enkä tiedä, mitä haluan. En halua rakkaussuhdetta miehen kanssa, mutta perheen rikkominen tuntuu ihan kamalalta asialta. Jos lapsia ei olisi...
Kommentit (11)
rakasta miestäni. Hän on mukava, ja välitän hänestä. Mutta en rakasta. Olemme etääntyneet kovin kauas toisistamme. Mies rakastaa minua vielä, eikä tahtoisi erota. Kun ajattelen tulevaisuutta yhdessä, tunnen tukehtuvani. Kun ajattelen eroamista, alkaa oksettaa.
auttoi. Erosimme. Eikä päivääkään liian aikaisin! Ilman terapiaa, en olisi ehkä saanut rohkeutta lähteä.
Voitko eritellä tätä tarkemmin? Eikö miehesi anna sinun toteuttaa omia juttujasi?
Ihan hirveä tilanne ja paha olo koko ajan kaikesta.
kiltti ja kunnollinen, ja olen aina saanut toteuttaa omia juttuja. Vuosi sitten vaan tajusin, että olen ollut epämääräisen onneton todella pitkään ja aloin kuulostella asiaa. Olen mielestäni aina ollut iloinen ja positiivinen ihminen ja päätin, että asenteella tästä selvitään. Mutta jotenkin vaan imeydyin yhä syvemmälle pahaan oloon. Alettiin riidellä ja mykkäkouluilla viime lokakuussa eli reilu puoli vuotta sitten. Siitä lähtien ollaan etäännytty koko ajan enemmän.
Olen ymmälläni,miten tässä kävi näin.
Minusta tuo kuulostaa siltä, että ongelma on sinun sisäinen ongelmasi ja syytätä siitä miestäsi....
Jos mies ei ole väkivaltainen/narsisti/ongelmallinen, niin vanha sääntö on:
Onni ei tule koskaan toisesta ihmisestä, vaan se tulee ihmisen sisältä. Sama pätee pahaan oloon.
niin kuulostaa hyvinkin siltä että pariterapia auttaisi. Ainakin sitä kananttaisi kokeilla. Sehän voi olla että eroaisitte joka tapauksessa, mutta terapia ei ainakaan voi olla haitaksi.
miestäni. Mielestäni kirjoitin, että hän on kunnollinen ja mukava. Ongelmat on varmaan alkanut mun päästäni ja olen tehnyt omasta pahasta olosta miehellekin pahan olon. Tai jotain, en tiedä.
ymmärsin näin, koska olet pohtinut avioeroa.
Minä suosittelen sinulle yksilöterpiaa. Kun saat oman pääsi kuntoon, niin sitten voit panostaa parisuhteeseen.
miestäni. Mielestäni kirjoitin, että hän on kunnollinen ja mukava. Ongelmat on varmaan alkanut mun päästäni ja olen tehnyt omasta pahasta olosta miehellekin pahan olon. Tai jotain, en tiedä.
teille kaikille lauantaiyön vastaajille
Haluaisitko kertoa mistä olosi johtuu? Onko tapahtunut jotain? Jos olet onneton, eikä mitkään yritykset paranna suhdetta niin lasten takia nimenomaan ei kannata jäädä huonoon suhteeseen.