Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärin työhönosoituksia..

Vierailija
28.05.2011 |

Miehelle on tullut noin 10 työhonosoitusta työkkäristä ja on hakenut jokaiseen. Nyt on sitten työttömyystuki katkaistu, kun 2 näistä paikoista ovat ilmoittaneet, että ei ole hakenut heille. No onneksi hänellä on kopiot kaikista lähetetyistä sähköpostihakemuksista, joilla voi todistaa, että on hakenut ajallaan ja ohjeiden mukaan.

Mutta kyllä ärsyttää tuommoinen toiminta. Heti katkaistaan työttömyystuki. Tuntuu, että työkkäri oikein vaanii syytä saada katkaista se.

Onneksi meillä ei ole sentään rahasta pulaa, kun itse olen työssä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paikoista olisi jotain ilmoitettu, vaan siitä, ettei miehesi ole itse ilmoittanut määräajassa haun tulosta työkkäriin... Se on hakijan omalla vastuulla.

Vierailija
2/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oottakaas kun huomataan Herra Hakkaraisen työpaikkojen menevän mamuille. Eiköhän kohta joku huomaa tämän epäkohdan ja kantasuomalaiset pääsevät risusavottaan :D Ei fide, aatelkaa jos teidän on pakko mennä sinne :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvityksissä luki, että nämä työnantajat ovat ilmoittaneet, että eivät ole saaneet hakemusta, joten sen takia on ilmoitettu maksatuksen katkaisusta.

Voi kyllä olla, että on unohtunut ilmoittaa työkkäriin tuloksistakin näitä, kun oli 10 kappaletta näitä työhönosoituksia. Kun niissä on vaan sähköpostiosoitteet, mihin haetaan, niin ongelma on se, kuinka kauan tulisi odottaa vastausta. Yhdestäkään ei ole nimittäin tullut vastausta.

Vierailija
4/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoittaa. Itse olen siis vakituisessa työssä, mutta mies ei ole saanut uusia töitä entisen työn loputtua runsaista hakemuksista huolimatta.

Vierailija
5/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö niiden lähettää listat kaikista paikkaa hakeneista vai miten homma hoituisi? Sen sijaan osoituksessa kerrotaan, että hakijan on tietyn ajan kuluessa ilmoitettava haun tuloksesta - vaikka sitten vain siitä, että on hakenut, eikä vastausta ole kuulunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän