Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaunut vihdoin valittu!

Vierailija
28.05.2011 |

Taidetaan nyt sitten ostaa Bugaboot meidän kesävauvalle :) jee, oon niin innoissani! En pysty lopettaa hymyilemistä, vihdoin vaunujen valinta ohi ja nää on niin oikeet meille, talvipyörillä, ostoskorilla, ihanilla väreillä :) vaikka ovat kalliit ei tarvii ostaa edes matkarattaita koska näitä käytetään sitten missä vaan!

En ymmärrä kuinka joku ostaa jätti emmaljunga vaunut, huh.. Vievät niin paljon tilaakin!

Mikä vaikutti sinun vaunu valintaan ratkaisevasti?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me hei huomattiin jo että ne tammiston myyjät on saanut sut vakuuttuneeksi.

Bugaboot on ihanat, jos meille tulisi vielä vauva niin varmaan hankkisin sellaiset.

ajatteletko että Tammistossa on asioinut vain YKSI asiakas??

Itse en kylläkäänole, mutta uskoisin että on aika suuri myymälä ja asikasmäärää riittää

Vierailija
42/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mitään ongelmaa talvella kun ostan nuo talvirenkaat! Ja kaverini on ostanut kuomuun erillisen aurinkosuojan, jota on käyttänyt loppujen lopuksi aika vähän, eli kuomukin on aivan riittävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päädyttiin aikanaan teutonioihin, sen ajan huippukärryihin Y2K eli ne kolmipyöräiset, joissa etupyörä on tuplapyörä.

Haluttiin isot vaunut, joissa on tilaa pitkälle lapselle koko ratasiän ajan, sekä säädettävä työntöaisa, minä olen normimittainen nainen mutta mies on pitkä ja pitkäjalkainen, hänenkin piti pystyä työntämään ilman että potkii tavarakoria tai että joutuisi kävelemään rattaiden viereillä tai kumarassa..

Olin todella tyytyväinen. Kuopuskin meni samoilla kärryillä.

Kantokoppaa en isolle vauvalle hankkinut, vaikka talven yli työntelinkin, vaan sellainen ns. jatkopalan tai mikä se on sinne jalkopäähän, ja näin ne toimi myös vaunuina. Iso, pitkä vauva tämä kakkonenkin ja sopi talvitamineissa hyvin nukkumaan.

matkakäyttöön oli sitten pienempään tilaan menevää matkakärryä

Tällä hetkellä on enää vain yhdet, ikivanhat emmaljunga softyt, metallirunkoiset, isopyöräiset, metallinen säädettävä jalkaritilä. Brion kuomu on, ja näissä menee sitten kunnes päiväkoitikärrääminen on ohi.

Haukkukaa vaan, mutta en kuvittele, että lapsi vielä 4-5 vuotiaanakaan (ny ton 3 v) jaksaisi kävellä päiväkotipäivän jälkeen kotiin, vaikka matka on vain n. 2-3 km. Päivä on pitkä, klo 6-17, + herätys aikaisin, ja lapsi on aina kovin nälkäinen, pääsemme kotiin nopeammin kun minä työnnän ja muksu istuu kyydissä.

Vierailija
44/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden Bugabooiden suojattomuus. Kopan kuomu ei taitu siihen vauvan päälle, ja kaikki veto ja viima menee sinne koppaan. Musta kaikissa samantyyppisissä kopissa on sama ongelma (myös Britaxeissa, jotka esikoisella oli). Kakkosella on jotkut Teutoniat, en muista mitkä. Ne on ihan ok, mutta en ole mikään vaunifriikki, enkä jaksa kamalasti vertailla.

Vierailija
45/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksillä vaunuilla pärjäät. Meillä oli alunperin Brio Singit, mutta talven tullen oli pakko ostaa kävelyvaunut erikseen, joissa hyvä jousitus. Bugaboossa ei näytä jousitusta oikein olevan.

Vierailija
46/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

akjax torent-yhdistelmät :)

Itse tykkään noista todella paljon!

Vierailija
47/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy kylläparin viimetalven perusteella sanoa, et kaupungissa et pääse Bugabooilla liikkumaan loskakeleillä etkä varmaan jos lunta pyryttää vähän enemmän :/

Kävin siis utelaiaisuudesta katsomassa noita malleija, noi etupyörät on liian pienet et loskakeleissä liikkuis mihinkään.... Kauppakeskuksissa toki näppärät, mutta kun katujen kunnossapito on mikä on niin jumiin noilla vaan jää.

Vierailija
48/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Briot, Orat ja Emmaljungat ja kaikki nää menee hienosti Suomen talvessa.

Mutta tää aloitus olikin mun mielestä provoksi tarkoitettu.

Vierailija
49/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin syysvauvalle kaverilta 11v vanhat, en tiedä mallin nimeä, mut yhä hyvät! Talvella meni kelissä ku kelissä, hanki ei ongelma. Kattelin kans naapurin bugaboo-kikkailua sohjossa..

Kun lapsi oppi istumaan, ostettiin city cross ratasistuimella. En tykkää modernien ulkonäöstä. Tärkeintä rattaissa oli helposti käännettävä istuin, kuomu, venyvät turvavyöt, kunnon tavaratila, säädettävä aisa, ja se että mahtuu meidän hissiin ja ovista. Turvallisuus tietenkin, eikä saanu maksaa yli 600e. Vanhat vaunut nyt mökillä, lähinnä ratasistuin käytössä. Monetko merkit toimii hyvin vielä 11v myöhemmin?

Vierailija
50/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Briot, Orat ja Emmaljungat ja kaikki nää menee hienosti Suomen talvessa.

Mikä tässä on provoa? En ymmärrä.

Kerro tyhmälle.

Vierailija
51/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on provoa? En ymmärrä.

Kerro tyhmälle.

Tai ehkä joku teiniäiti...

Vierailija
52/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vaunujen hankkiminen elämää tärkeämpi kysymys?? Siltä tuntuu kukn tätä keskustelua lukee. Eikö teillä hyvät ihmiset ole mitään tärkeämpää tekemistä kuin vertailla vaunumerkkejä?? Ja luuletteko että onnellisuus vauvan kanssa on kiinni siitä onko vaunut emmaljungat vai bugaboot? Elämässä on aika paljon tärkeämpiäkin asioita, ja silloin riittää että on vaunut joihin vauvan laittaa nukkumaan ulos mennessä, aivan sama mikä merkki niiden kyljessä on.

Huh miten ällöttävän pinnallista elämää jotkut elää.

Vierailija
53/58 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vaunujen hankkiminen elämää tärkeämpi kysymys?? Siltä tuntuu kukn tätä keskustelua lukee. Eikö teillä hyvät ihmiset ole mitään tärkeämpää tekemistä kuin vertailla vaunumerkkejä?? Ja luuletteko että onnellisuus vauvan kanssa on kiinni siitä onko vaunut emmaljungat vai bugaboot? Elämässä on aika paljon tärkeämpiäkin asioita, ja silloin riittää että on vaunut joihin vauvan laittaa nukkumaan ulos mennessä, aivan sama mikä merkki niiden kyljessä on.

Huh miten ällöttävän pinnallista elämää jotkut elää.

Mutta, miksi ei voisi vertailla merkkejä? Tai kertoa mitkä itse on kokenut hyviksi.

Tälläkin hetkellä voi olla tulevia äitejä jotka etsivät hyviä vaunuja joiden kanssa ei tule ongelmia, jolloin tällasetkin ketjut voivat auttaa :)

Vierailija
54/58 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita ottaisi kuin Emmaljungat, ehdottoman luotettavat, vakaat ja tyylikkäät vaunut!

Vierailija
55/58 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Bugat myös, mutta ne ovatkin Bugaboo Bee plussat:) Olen ollut supertyytyväinen, mutta niistä ei tosiaan Suomen oloissa ympärivuotiseen käyttöön valitettavasti ole.

Itse ihmettelen myös, miksi ihmeessä ihmiset haluavat kamalan suuria ja painavia hyökkäysvaunuja pienille vauvoille? No, kukin "tyylillään" toki:)

Meillä on auton takakontissa kuitenkin aina Maclarenit, sillä en jaksa purkaa ja kasata vaunuja joka kerran kauppaan lähtiessä, vaikka olisivat miten kevyet ja pienet. Ei ole kivaa likaisia pyöriä tunkea kiireessä auton takapaksiin: paljn mukavampi on, kun tietää, että siellä on aina rattaat valmiina.

Onnea valinnasta! Varmasti hyvä juttu!

Vierailija
56/58 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin Mutsy Urban ridereihin. Hyvät rattaat talvella mutta on kyllä aika kookkaat. Jos asuisin kaupungissa ottaisin nuo bugaboot.

Vierailija
57/58 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi viime talvena. Niitä käytetään kun lähdetään kotoa lenkille, asutaan maalla. Lisäksi on sitten kevyet matkarattaat kauppareissuille. Tää ratkaisu sopii meille. Ja on vaihtelua kun voi käyttää kaksia kärryjä eikä aina samoja!

Vierailija
58/58 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä melkein 3-vuotiaaksi asti ulkona. Lisäksi tarvitsimme maastossa pärjäävät vaunut. Niihin mahtui myös hyvin talvipussit ja peitteet, koska pakkasillakin oli pakko kulkea. Toisina kärryinä meillä oli Peg Peregon matkarattaat. Niihinkin mahtui niin kauan, kuin rattaita tarvittiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi