Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa iltapala menu häihin!!!

Vierailija
28.05.2011 |

Pääruokana on naudan paahtopaistia ja kalaa, sekä hääkakkuna lakka kakku, joten on juhlavampi linja.

ei siis mitään surkeeta ehdotusta.. esim makkaranpaisto!!! Mua jo v*tuttaa ku kaikki ehdottaa sitä!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin hääpari päättäis missä yövieraat yöpyvät. Hienosto sakki menee hotelleihin ja roskasakki (joita aina vähän on) niin nukkuu niis asuntovaunuissa. Niin se menee, kokemusta on.

Itse olen ollut useissa häissä eikä vielä yksissäkään vieraat ole nukkuneet asuntovaunuissa. Enkä henkilökohtaisesti kutsuisi häihini mitään roskaväkeä.. Paitsi tietenkin jos itsekin laskisin kuuluvani sellaiseen.

Vierailija
2/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan aikuisille... joo aikuisille, kyl se sen verran myöhään tarjotaan se iltapala.

Eikä kauheen vaikeita. Muuten ruuat tulee pitopalvelusta, mutta iltapala pitäis tehä ite..

ap

Eli jotain iltapalaa heille jo aiemmin! Vaikka viiliä ja leipää, mutta ilkeä viedä lapsia iltapalatta nukkumaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

savustettua lohta

makaronisalaatteja erilaisia

joku vihersalaatti, vaikka feta ja jotain muuta

piirakoita (liha, kasvis jne..)

voileipää, päälle tarjolle erivaihtoehtoja (suolalihaa, kinkkua, kalkkunaa, salaatinlehtiä, tuorekurkkua, suolakurkkua, tomaattia, eri juustoja, graavikalaa jne..)

vaikka karjalanpiirakoita+munavoita

miksei sitä makkaranpaistoakin, miehille ainakin maistuu ja nuorille

Hedelmäsalaattia tuoreista hedelmistä

Sellaista mitä itse voi ottaa ja koota itselle maistuvan iltapalan. Helppoa syötävää.

Itse en olisi innoissani mistään tacoista, sotkua tulee. Vaikea syödä jne..Ja humalatilassa vielä vaikeampi!

Ja kyllä ne lapsetki uskomattoman myöhään valvoo, varsinkin jos lapsia alueelle jää yöpymään. Tarviihan neki sen iltapalan!! et ottakaa kellonajassa ne lapsiperheet huomioon..ne jotka lähtevät jommankumman vanhemman kanssa nukkumaan.

Jos näitä teillä on.

Vierailija
4/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin otan ehdotuksia vastaan :)

Vierailija
5/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks sitä iltapalaa pakko olla??

Vierailija
6/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee vieraita kaukaa ja jää yöksi asuntovaunuihin/-autoihin.

ap

Vierailija
7/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voileipiä, suolaista piirakkaa ja vihersalaattia. Kuinka tukevaa sen iltapalan on tarkoitus olla? Aikuisille vai lapsille?

Vierailija
8/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipulipekonipiirakkaa ja fetapinaattipiirakkaa ja salaatteja kylkeen.

Vierailija
9/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan aikuisille... joo aikuisille, kyl se sen verran myöhään tarjotaan se iltapala.

Eikä kauheen vaikeita. Muuten ruuat tulee pitopalvelusta, mutta iltapala pitäis tehä ite..

ap

Vierailija
10/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voileipiä, suolaista piirakkaa ja vihersalaattia. Kuinka tukevaa sen iltapalan on tarkoitus olla? Aikuisille vai lapsille?

Vierailija
11/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaisi olevan teinihäät, joten paistetut makkarat ovat varsin hyvä valinta. Tai hakekaa vaikka kebabit grilliltä.

Vierailija
12/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se voi olla vähän rahvaanomaistakin, mättöruokaa.

Silloin toivottavasti ollaan hieman humalassa ja tankataan lisää energiaa, joten joku janssonin kiusauksen tyylinen, lasagne tai vastaava menee kuin kuumille kiville ja sen oheen ja illan kasvisruokailijoille joku fetasalaatti tai vastaava.

Tero

Vierailija
13/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaisi olevan teinihäät, joten paistetut makkarat ovat varsin hyvä valinta. Tai hakekaa vaikka kebabit grilliltä.

ihanaa jos joku sanoo mua viel teiniks!

luonteestani en osaa ite sanoo, mutta ikä on teini vuosista kaukana!

ap

Vierailija
14/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinkku, broiler, sillikaviaari, kasvistäytettä

vihersalaattia ja patonkia

Vierailija
15/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tortilloja, eri täyytteillä, kanaa, lihaa, kasviksia yms. Saa vieraat jotain hyvääkin:-)

Vierailija
16/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja munavoita, fetasalaattia, jotain makaronisalaattia... ??

Vierailija
17/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me tehdään tortilloja. siit mies innostu heti!

ap

Vierailija
18/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tortilloja, eri täyytteillä, kanaa, lihaa, kasviksia yms. Saa vieraat jotain hyvääkin:-)

Tuo aiemmin tullut piirasehdotus oli hyvä. Niitähän voi tehdä pellillisiä etukäteen ja lämmittää juhlapaikalla. Salaatiksi jotain juustoista, vaikka niitä pieniä mozzarellapallosia sekaan.

Vierailija
19/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti nyt vähä. iha ku olis jossai mökkireissulla. mä en ainakaan tahtois juhlapuku päällä grillata.

Vierailija
20/30 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa jos joku sanoo mua viel teiniks! luonteestani en osaa ite sanoo, mutta ikä on teini vuosista kaukana! ap

Jaa, no luulisi, että yhdyssanat olisi vuosien vieriessä jäänyt mieleen. :) Ei vaan, tosiasiassa minusta makkaranpaisto kuulostaa ihan sinun jutultasi.

Uskon, että ihminen joka nukkuu asuntovaunussa pitäisi tällaisesta ilta pala menusta myös hyvin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän