Ehdottakaa iltapala menu häihin!!!
Pääruokana on naudan paahtopaistia ja kalaa, sekä hääkakkuna lakka kakku, joten on juhlavampi linja.
ei siis mitään surkeeta ehdotusta.. esim makkaranpaisto!!! Mua jo v*tuttaa ku kaikki ehdottaa sitä!
Kommentit (30)
oikeastaan aikuisille... joo aikuisille, kyl se sen verran myöhään tarjotaan se iltapala.
Eikä kauheen vaikeita. Muuten ruuat tulee pitopalvelusta, mutta iltapala pitäis tehä ite..ap
Eli jotain iltapalaa heille jo aiemmin! Vaikka viiliä ja leipää, mutta ilkeä viedä lapsia iltapalatta nukkumaan :(
savustettua lohta
makaronisalaatteja erilaisia
joku vihersalaatti, vaikka feta ja jotain muuta
piirakoita (liha, kasvis jne..)
voileipää, päälle tarjolle erivaihtoehtoja (suolalihaa, kinkkua, kalkkunaa, salaatinlehtiä, tuorekurkkua, suolakurkkua, tomaattia, eri juustoja, graavikalaa jne..)
vaikka karjalanpiirakoita+munavoita
miksei sitä makkaranpaistoakin, miehille ainakin maistuu ja nuorille
Hedelmäsalaattia tuoreista hedelmistä
Sellaista mitä itse voi ottaa ja koota itselle maistuvan iltapalan. Helppoa syötävää.
Itse en olisi innoissani mistään tacoista, sotkua tulee. Vaikea syödä jne..Ja humalatilassa vielä vaikeampi!
Ja kyllä ne lapsetki uskomattoman myöhään valvoo, varsinkin jos lapsia alueelle jää yöpymään. Tarviihan neki sen iltapalan!! et ottakaa kellonajassa ne lapsiperheet huomioon..ne jotka lähtevät jommankumman vanhemman kanssa nukkumaan.
Jos näitä teillä on.
Meille tulee vieraita kaukaa ja jää yöksi asuntovaunuihin/-autoihin.
ap
voileipiä, suolaista piirakkaa ja vihersalaattia. Kuinka tukevaa sen iltapalan on tarkoitus olla? Aikuisille vai lapsille?
sipulipekonipiirakkaa ja fetapinaattipiirakkaa ja salaatteja kylkeen.
oikeastaan aikuisille... joo aikuisille, kyl se sen verran myöhään tarjotaan se iltapala.
Eikä kauheen vaikeita. Muuten ruuat tulee pitopalvelusta, mutta iltapala pitäis tehä ite..
ap
voileipiä, suolaista piirakkaa ja vihersalaattia. Kuinka tukevaa sen iltapalan on tarkoitus olla? Aikuisille vai lapsille?
kuulostaisi olevan teinihäät, joten paistetut makkarat ovat varsin hyvä valinta. Tai hakekaa vaikka kebabit grilliltä.
ja se voi olla vähän rahvaanomaistakin, mättöruokaa.
Silloin toivottavasti ollaan hieman humalassa ja tankataan lisää energiaa, joten joku janssonin kiusauksen tyylinen, lasagne tai vastaava menee kuin kuumille kiville ja sen oheen ja illan kasvisruokailijoille joku fetasalaatti tai vastaava.
Tero
kuulostaisi olevan teinihäät, joten paistetut makkarat ovat varsin hyvä valinta. Tai hakekaa vaikka kebabit grilliltä.
ihanaa jos joku sanoo mua viel teiniks!
luonteestani en osaa ite sanoo, mutta ikä on teini vuosista kaukana!
ap
kinkku, broiler, sillikaviaari, kasvistäytettä
vihersalaattia ja patonkia
Tai tortilloja, eri täyytteillä, kanaa, lihaa, kasviksia yms. Saa vieraat jotain hyvääkin:-)
ja munavoita, fetasalaattia, jotain makaronisalaattia... ??
me tehdään tortilloja. siit mies innostu heti!
ap
Tai tortilloja, eri täyytteillä, kanaa, lihaa, kasviksia yms. Saa vieraat jotain hyvääkin:-)
Tuo aiemmin tullut piirasehdotus oli hyvä. Niitähän voi tehdä pellillisiä etukäteen ja lämmittää juhlapaikalla. Salaatiksi jotain juustoista, vaikka niitä pieniä mozzarellapallosia sekaan.
mieti nyt vähä. iha ku olis jossai mökkireissulla. mä en ainakaan tahtois juhlapuku päällä grillata.
ihanaa jos joku sanoo mua viel teiniks! luonteestani en osaa ite sanoo, mutta ikä on teini vuosista kaukana! ap
Jaa, no luulisi, että yhdyssanat olisi vuosien vieriessä jäänyt mieleen. :) Ei vaan, tosiasiassa minusta makkaranpaisto kuulostaa ihan sinun jutultasi.
Uskon, että ihminen joka nukkuu asuntovaunussa pitäisi tällaisesta ilta pala menusta myös hyvin paljon.
Itse olen ollut useissa häissä eikä vielä yksissäkään vieraat ole nukkuneet asuntovaunuissa. Enkä henkilökohtaisesti kutsuisi häihini mitään roskaväkeä.. Paitsi tietenkin jos itsekin laskisin kuuluvani sellaiseen.