Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samat ihmiset, jotka valittaa siitä kun teen niin paljon töitä, valittaa myös

Vierailija
28.05.2011 |

siitä että me asutaan kerrostalossa heidän mielestään liian ahtaasti? Vääntäkää nyt rautalangasta, miten voin samaan aikaan olla kotihoidontuella kotona ja maksaa enemmän asuntolainaa isosta omakotitalosta?? Jos meillä olisi niin iso laina, että täyttäisimme näiden valittajien vaatimukset, kumpikaan meistä ei olisi ikinä kotona. Suututtaa kun joidenkin pitää olla aina arvostelemassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös liian pieni koti ja liian pieni keittiö ja kaiken pitäis olla isompaa ja hienompaa, että saisi kestitä sukulaisia ja passata. Ilmeisesti. ja töissä pitäisi raataa eikä lapsiin panostaa yhtään.

Vierailija
2/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olet kotihoidontuella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut valitusta siitä, että pientä lasta pitäisi olla hoitamassa kotona, mutta samoilta tahoilta myös valitusta, miksi asumme niin pienessä asunnossa. Kun meillä on lainat maksettava tästäkin asunnosta, ja jos vaihtaisimme isompaan, joutuisin tekemään entistäkin pidempää päivää. Jotkut eivät vaan tunnu tätä tajuavan, luulevat kai että heidän kiusakseen asumme "väärin".

Jos olisin jatkanut kotihoidontuella kotona, asuisimme varmaan minikokoisessa kaksiossa vuokralla nyt.

Vierailija
4/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olet kotihoidontuella?

-ohis

Vierailija
5/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka typerys arvostelee toisen perheen valintoja? Saatan minäkin ihmetellä ääneen kotonani joidenkin ystävien juttuja, mutta en minä päin naamaa mene kellekään kertomaan, miten minun mielestä muiden pitäisi elää.

Jokainen tekee omat valintansa niiltä osin, kuin pystyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan