en muista mistäoon kuullu, että joku oli tajunu suunnilleen synnyttäessä olevansa raskaana.
Miten voi olla mahdollista, että maha ei kasva? Menkkojen poisjäämättä jääminen ei ole mahdotonta.
Kommentit (51)
No, yksinkertaista, täytyy olla helvetin tyhmä.
Joo´o siis itselläkin noin 15-25kg ylipainoa ja kun vatsa alkoi kasvaa niin kyllä huomasi kaikki muutkin raskauteni kuin vain ja ainoastaan minä...
Että huhhuh vaan teille...
Päässä täytyy oikeesti viirasta jos jonkin verran jos ei tajua kasvavansa etumuksesta tms ko. ´raskautta
Työkaveri sai lapsen 48-vuotisena. Luuli kuukautisten poisjääntiä ja turvotusta vaihdevuosivaivoiksi. Aika loppumetreillä sai tietää olevansa raskaana.
Päässä täytyy oikeesti viirasta jos jonkin verran jos ei tajua kasvavansa etumuksesta tms ko. ´raskautta
sukulaisilla, työkavereilla, naapureilla kans? Jos sulla oli iso raskausmaha, niin ei se tarkoita et kaikilla on samanlainen.
sukulaisilla, työkavereilla, naapureilla kans? Jos sulla oli iso raskausmaha, niin ei se tarkoita et kaikilla on samanlainen.
Mutta hei, ei se vatsa yleensäkään "littanaksi" jää raskausaikana...
Lue hyvä ihminen teksti, LUE!!
mutta joskus jää. Tunnen kaksikin naista, joiden raskausmahaa ei todellakaan ulkopuolinen huomannut! Toinen oli pitkä, hoikka ja urheilullinen, ja toinen lyhehkö ja hiukan pyöreä.
sukulaisilla, työkavereilla, naapureilla kans? Jos sulla oli iso raskausmaha, niin ei se tarkoita et kaikilla on samanlainen.Mutta hei, ei se vatsa yleensäkään "littanaksi" jää raskausaikana...
Lue hyvä ihminen teksti, LUE!!
taatusti huomaa, että jotakin uutta on mahassa?
Toki laiha ystäväni 180 cm ja 65 kg oli vielä viimeisillään sen näköinen kuin joku muu about 3.lla kuulla raskaana ollessaan. Mahtuuhan se vauva paremmin kasvamaan kuin lyhyellä naisella.
täysissä sielun voimissa, jos ei tajua olevansa raskaana. Tai että mikään ei edes tuntuisi olevan niin vialla, että menisi tutkimuksiin. Ei minullekaan mitään jättimahaa kasvanut, mutta olin kyllä raskaudesta erittäin tietoinen, vaikka se alkoikin suunnittelematta. Mikään suolikaasu ei futaa kylkiin sellaisella voimalla, eikä kaasu myöskään näy ulospäin sellaisena melskeenä kuin mitä kohdussa käy. Sain itse käytännössä vauvan varpaista kiinni, kun se yritti tunkea jalkapohjaansa kyljistäni ulos.
Ja mitä tulee kympin kertomukseen, niin ei kyllä nyt ihan stoori lennä. Sori.
..onko tuo kymppi täällä vielä kommentoimassa?
rupesin miettimään tuota tilannetta omalle kohdalleni. itse tiesin olevani raskaana vasta suurinpiirtein puolessa välissä. imetin esikoista silloin ja aloin ihmetellä, miksi maito ei tunnu maistuvan. lopulta hän lopettikin tissin kuin seinään. olin ihan väsynyt ja ajattelin, että hemoglobiinissa on jotain häikkää ja menin käymään neuvolassa. terkkari siellä sitten kyseli,että onkos jotain muuta vaivaa ja eihän sitä ollut. armoton väsymys vain. kuukautiset eivät olleet synnytyksen jälkeen alkaneet, enkä osannut epäillä olevani raskaana, kun terkkari tajusi jossain vaiheessa ihan piruuttansa kokeilla dopplerilla.. löytyihän sieltä sitten sydänäänet. siitä sitten viikon päästä ultraan ja olin raskaana ultran mukaan 29+ jotain. pariviikkoa eteenpäin alkoi vatsa vasta kasvaa. koskaan ei kasvanut huomattavaksi, joten sain selitellä naapureille ja tuttaville, että kyllä tämä tosiaan on minun vauvani. ikäeroa lapsille tuli vuosi ja kolme päivää.
aloin vain miettiä tuota kympin tarinaa siltä kantilta, että mitä jos itselle olisi käynytkin noin:O
ajatelkaas asiaa niin, että olette pieniä pilehileitä, ettekä tosiaan tiedä olevanne raskaana ja kohta synnytättekin, näette vauvan vasta seuraavana päivänä ja entäs sitten kotona:O kun äidinrakkaus ei ole vielä herännyt ja yhtäkkiä oletkin muka äiti. vieraita lamppaa ovista ja ikkunoista ja kaikille saa selitellä, että juu synnytin,vaikken itsekään sitä usko. ihan uskomatonta. isot pointsit kympille, jos neljä vuotta tosiaan on kulunut ja rakkaus viimein syntynyt. mites seuraava raskaus mahtaa mennä? vai oletko edes ajatellut hankkivasti lisää lapsia? sittenhän vasta kauhuissasi oletkin, jos seuraava raskaus menee oppikirjojen mukaan:D
..Isabellanko takii te tästä jauhatte täällä nyt jo toista päivää? Antakaa nyt jo olla. Hyväksykää se, että se voi olla mahdollista ja piste.
No, yksinkertaista, täytyy olla helvetin tyhmä.