Duc de coeur siideri
Lidlistä. Ihan paskaa, älkää vaan ostako.
Puolen litran lasipullossa.
Haaveilin Westons original tyyppisestä mausta ja suuhun tuli sellainen maku, mille vanha pissavaippa haisee. Yök!
Kommentit (10)
on odottanut jotain teollista ihanaa makua.
Hyväähän tuo on+tyylikäs 0.75 l pullo!
Ei liian kuivaa kuten muuten hyvä Crowmoore eikä liian makeaa kuten suurin osa muista. Harmi että Lidlin ranska-viikot taitaa olla jo ohi :(
mä tykkään siitä ihan hirveän paljon! minusta golden cap ja upcider ovat liian makeita kuivinakin.
Eli ranskalaista aitoa siideriä. Ihan parasta! Paljon parempaa kuin englantilaiset. Oon juonu jo monta pulloa...
ja maistuukin ihan samalta kuin Normandiassa. Mun makuun on, ja ainoa siideri mitä ostan. Joskus tosin Alkosta muuta normandialaista.
ja maistuukin ihan samalta kuin Normandiassa. Mun makuun on, ja ainoa siideri mitä ostan. Joskus tosin Alkosta muuta normandialaista.
Iso kattilallinen tuoreita sinisimpukoita ja pullo aitoa siideriä. Voiko parempaa olla?
Maistuu aidolta siideriltä, mitä nämä ns. limusiiderit eivät ole (GoldenCapit ymv.). Suomesta ei juuri saa hyviä oikeita siidereitä, siis sellaisia jotka on käymisteitse valmistettuja. Tuo Lidlin siideri oli em. tapainen, ja minusta ihan hyvää :)