Mulle myönnettiin kuntoutustuki kuukaudeksi, eikö se ole jo vittuilua?
Ilmoittaudunpa työkkäriin, niin selviän kaksi vuotta tekemättä yhtään mitään. Kuukauden kuntoutustuella joutuu osallistumaan kaikkeen typerään ja rahaakin voi mennä ihan turhaan jos pidempää eläkettä ei saakkaan.
Kommentit (14)
En ainakaan silloin missään lekurissa käy. Työkkäriin ilmoittaudun, saan 2x enemmän ansiosidonnaista mitä kuntoutustukea, eikä tartte tehdä kahteen vuoteen yhtään mitään.
Haistakoot lekurit vitut.
En ainakaan silloin missään lekurissa käy. Työkkäriin ilmoittaudun, saan 2x enemmän ansiosidonnaista mitä kuntoutustukea, eikä tartte tehdä kahteen vuoteen yhtään mitään.
Haistakoot lekurit vitut.
noita samoja juttuja jatkuvasti, kun kerran kuitenkin tiedät kuinka toimit?
lopettanut. Siinähän sitten pitävät seinähullua lastenhoitajaa kirjoilla työkkärissä, tiiä vaikka paskanakki päiväkotiin napsahtaa...
jos minut pakkotyöllistävät. Otsikoissa ollaan..
lopettanut. Siinähän sitten pitävät seinähullua lastenhoitajaa kirjoilla työkkärissä, tiiä vaikka paskanakki päiväkotiin napsahtaa...
Eli so what?
arviointia varten. Pitänee hankkiutua siihen kuntoon,ettei enää mitällään kuntoutuksella eläjää tule.
lääkkeitä syödä, ei mun luonne lääkkeillä vähemmän vaikeaksi muutu.
arviointia varten. Pitänee hankkiutua siihen kuntoon,ettei enää mitällään kuntoutuksella eläjää tule.
eihän musta kuolleena juuri kellekkään haittaa ole. Elän silkasta vittumaisuudestani.
pitäis kuntoutua? Päiväkotiinko hoitamaan teidän räkänokkaisia pikkuperkeleitä?
Ja mitä varten mun pitäis kuntoutua?
sen verran, että lopettaisit ton loputtoman vittuilun kaikille ja kaikelle.
vaikka sitä jatkuis loppuelämäni. Vittuilen sitä enemmän mitä paremmassa iskussa olen.
Tietysti tuo on Kelalta pelkkää vittuilua, mutta mitä muuta voisit odottaa? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan: kun vittuilee, takaisinkin tulee vittuilua.