Mikä on kun kk ei ala, paljon raskausoireita mutta testit näyttää negaa?
Erityisesti pahoinvointia, kovaa painontunnetta ja ajoittaista nipistelyä/viiltelyä alavatsalla. Kk myöhässä n. 10pv.
Kommentit (8)
Ja raskaana olin kaikilla 3:lla kerralla...
Jos ovis myöhäinen tms. niin missähän vaiheessa kannattaisi oikeasti testailla, olen testaillut jo useammalla merkillä (ja pidemmän aikaa kun ollaan siis raskautta oikein yritettykin) eikä tahtoisi "tuhlata" rahoja ja testejä..?
Nostelen josko olisi jollain apua tai kommenttia.. :/
Siinä on muutama syy, jos kuukautisia ei kuulu.
mutta mene ihmeessä terveyskeskukseen verikokeisiin, sillä se selviää.
silloin, kun olen todella kovasti toivonut (ja kuvitellut) olevani raskaana. Välillä jäi kokonaan yksi kierto välistä eli aika tuskalliset 30 päivää oli odotella menkkoja.
Stressi tai se "lapsenteko" venytti kiertoja monta viikkoa, tein ovis- ja raskaustestejä ihan hulluna vähän väliä. Sitten yhtäkkiä olinkin raskaana ihan mystisessä vaiheessa kiertoa. Laskettua aikaa oli vaikea tarkalleen sanoa ja sitten kun mentiin siihen 12viikon ultraan niin sikiön sydän oli pysähtynyt. Sillä nyt ei ollut mitään tekemistä sen hedelmöittymisen kanssa.
Ap:eelle neuvoisin ottamaan ihan rauhallisesti ja odottamaan pari viikkoa ja sitten vaikka tehdä testi, jos on edelleen nega niin sitten vaan odottelet että josko ne kuukautiset jossain vaiheessa taas ilmestyisi. Jatkuva testailu stressaa ja stressaantuneena ne hormoonitkin sekoilee. Vaikea se on olla stressaamattakaan, tiedän!
Tsemppiä silti :)
pari vuotta sitten. Kuukautiset jäi pois kahteen kertaan peräkkäin ja raskausoireita riitti varsinkin heti alussa kun ne jäi pois. Raskaustestit näytti negaa, kokeilin varmaan kaikki apteekissa myytävät läpi...
Mulla ei tänä päivänäkään ole aavistusta mistä tuo johtui. Soitin lääkärille ja sieltä vaan sanottiin että hormoneilla voidaan käynnistää kuukautiset. Sitä en halunnut, joten odottelin että tulisivat luonnostaan. Lopulta sitten tulivatkin, onneksi!