Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MPR-rokote - millaiset vaikutukset?

Vierailija
27.05.2011 |

Siis tuliko lapselle kuumetta, iho-oireita ja miten nopeasti ja miten pitkään kestivät?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minä kuuleman mukaan olen tuolle yliherkkä, mutta rokote on kai vähän muuttunut 30:ssä vuodessa.

Oirehtiiko lapsesi jotenkin?

Meillä ainoita oireita joistain rokotteista on ollut pieni itkuisuus ja vähän lämpöä, joka on kuitenkin seuraavaan päivään mennessä mennyt ohi.

Vierailija
2/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse olin tyhkarokossa 6-vuotiaana ja jouduin sairaalaan, joku aivojuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut mitään, keskimmäiselle nousi lievä kuume ja puolitoista viikkoa sitten kuopus sai rokotteen eikä ole tullut mitään.

Keskimmäinen on reagoinut muihinkin rokotteisiin.

Vierailija
4/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään hakemassa neidille rokote vähän etuajassa ennen kesän reissuja. Pohdin vain, mitä on odotettavissa, kun kuulemma voi tulla kuumetta tms. muutaman päivän päästä. Nythän tuo on oma villi itsensä vielä :o)

Vierailija
5/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapsi oli todella kipeä 2 vko ajan, jouduttiin käyttämään lastenlääkärillä, joka ensin epäili jotain aivoperäistä. Kun kuuli, että rokotettu niin sanoi, että joskus se rokote aiheuttaa vakavia aivoperäisiä ongelmia, jotka yleensä menevät ohi.

Vierailija
6/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole kyllä muistakaan rokotuksista tullut.

Vierailija
7/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella en muista vastaavaa, mutta siitä on jo kauan. Itse sain sen aikuisena, eikä mitään oireita tullut.

Vierailija
8/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään hakemassa neidille rokote vähän etuajassa ennen kesän reissuja. Pohdin vain, mitä on odotettavissa, kun kuulemma voi tulla kuumetta tms. muutaman päivän päästä. Nythän tuo on oma villi itsensä vielä :o)

Vierailija
9/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän taaperolla on nyt vajaa 39 kuumetta, 10pv sit rokotettiin. Sit on tullu jotain pientä näppyä kroppaan, mikä luulen kyllä tulleen kans siitä rokotteesta.

Vierailija
10/10 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotteen antamisesta yli 39 asteen kuume, joka meni särkylääkkeellä yhdessä yössä ohi. keskimmäiselle ei mitään oireita.