Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rippiristi zirkonialla ok (hinta 29;-) kun olis kauniimpi

Vierailija
27.05.2011 |

ja tietysti halvempikin kuin timantilla (79;-). Mietin vaan että miten tuo zirkonia käyttäytyy vuosien saatossa, kun korun on tarkoitus olla ikuinen.

Se missä olisi timantti, se on siinä keskellä isona möhkönä, kun tuo zirkoniamalli olisi jotenkin "tähden" mallinen siinä keskellä. Minusta tyylikkäämpi.

Hopeisista koruista kyse, ja Kultajousen katalogia tässä just selailin.

Mitähän muuten ketjut maksavat?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lähipiirissä kummi ja rippilapsi ovat käyneet yhdessä ostamassa sen ristin.

Vierailija
2/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit rippilapselta?

Ainoa, mitä nyt oikeastaan teiltä halusin tietää oli tuon zirkonian käyttäytymisestä vuosien saatossa. Siis katoaako kiilto, irtoaako helpommin kuin oikea timantti jne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako koko ristiä vai olisiko muu koru mieleisempi. Tuli vain mieleen, kun hänellä ei ole mielipidettä.

Timantit ovat ikuisia, mutta kyllähän se zirkonikin kestää vuosia. Itsellä on korvikset. Kiilto katoaa kyllä vuosien saatossa. Hopeakin tummuu.

Käypä kysymässä ja katsomassa vaihtoehtoja kultasepänliikkeestä. Ei sinun sitä tarvitse ostaa, sanot että tulit katsomaan vaihtoehtoja.

Vierailija
4/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako koko ristiä vai olisiko muu koru mieleisempi. Tuli vain mieleen, kun hänellä ei ole mielipidettä.

mutta muuten saan valita oman mielen mukaan, meillä kun kuulemma on samanlainen maku ;)

Mietin että se timantti olisi muuten kivampi mutta tuosta möhkäleestä en vaan tykkää. Sellainenkin olisi kaunis, jos se timantti olisi pienenä pyöreänä "nappina" siinä ristin keskellä... Täytyypä jalkautua noihin myymälöihin, onneksi ei mikään kiire vielä ole kun loppukesästä vasta juhlat. ap

Vierailija
5/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristejä on paljon erilaisia. Jos rahat riittävät, ota timantilla. Ja jos vielä riittää raha, niin ota kultainen tai valkokultainen. Rippiristi on niin ainutkertainen koru.

Vierailija
6/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin myös huolissani tuosta hopeasta; sehän tummuu ajan saatossa. Eli vaatii huoltamista.

Itse ottaisin kultaisen pienellä timantilla (ja mielellään valkokultainen).

Aito timantti on vaan ajattomampi.

Vierailija
7/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan ne kultajousen halpiskorut.

Mutta onhan se nyt lähtökohtaisesti ihan selvä, että kolmenkympin koru on lähtökohtaisesti huonompaa tekoa ja materiaalia kuin vähän kalliimpi. Toisaalta kahdeksankympin "timattikaan" ei kyllä jälleenmyyntiarvoltaan ole yhtään mitään. Eikä kestä pitkään.

Jos mun pitäis hankkianoilla hintaluokilla koru, niin pyrkisin sellaiseen, missä ei ole mitään kiveä, vaan koristeet on esim leikkauksia.

Vierailija
8/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin myös huolissani tuosta hopeasta; sehän tummuu ajan saatossa. Eli vaatii huoltamista. Itse ottaisin kultaisen pienellä timantilla (ja mielellään valkokultainen). Aito timantti on vaan ajattomampi.

Itse en siis pidä siitä ja luvan kanssa saan itse kerran valita. Valkokultainenkin voisi tulla kyseeseen, hirvittää vaan hinnat.

Jollain tapaa haluaisin korun ihan oikealla timantilla, mutta noi lehden tuotteet eivät ainakaan olleet kauniita.

Lähden kiertelemään kultasepänliikkeitä kunhan kerkeän, kuten sanoin, ei vielä onneksi mitään hoppua.

Osaatteko muuten ketjun hinnasta sanoa mitään?

ap

Vierailija
9/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pitäis hankkianoilla hintaluokilla koru, niin pyrkisin sellaiseen, missä ei ole mitään kiveä, vaan koristeet on esim leikkauksia.

Ihastuin vain tuohon zirkoniamalliin, oli niin kaunis muttei välttämättä käyttökelpoinen vuosikymmeniä... ap

Vierailija
10/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tapaa haluaisin korun ihan oikealla timantilla, mutta noi lehden tuotteet eivät ainakaan olleet kauniita.

että kivi ei ole ehdoton, mutta JOS ostan korun kivellä, haluaisin että se olisi oikea timantti zirkonin sijaan. ap

Vierailija
11/11 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet timantit eivät ole kovin näyttäviä, eivätkä kimmellä kovin paljoa enemmän kuin zirkonitkaan. rippilapselle riittää zirkonit vallan hyvin, eiköhän se ristin ulkonäkö ole tärkeämpi kuin aitous. Hopean kiillotus hammastahnalla on niin helppoa, että sen osaa teinikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä