Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohutsiteet

Vierailija
27.05.2011 |

toimiiko ne oikeasti vai onko ne vaan paperinpala pöksyissä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä ihan normi Allwaysit ja Vuokkoset? Vai onko tää joku ihan uusi juttu, jotain muuta...? Jos noita ensinnä mainittuja tarkoitat niin olen käyttänyt siitä lähtien kun ne markkinoille tuli ja toimii kyllä. En kestä ededs ajatusta niistä kamalista vaipoista, joita esim. synnytyksen jälkeen tuli käytettyä...

Vierailija
2/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ei siteiksi oikein osaa mieltääkään vaan itse koen ne lähinnä pikkuhousunsuojiksi.

Kaipaan niitä paksuja turvallisen tunteen antavia perinteisiä siteitä mutta niitä ei kaupoissa enää ole myynnissä. :-((

Olen ohuita siteitä testaillut mutta en uskalla lähteä minnekään vain sellaisen kanssa. Tuntuu, että ne ovat heti kostean oloisia vaikka vuotoa ei olisi lirahtanut kuin vasta tippa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä paksuja tönkköjä kukaan käytä muuhun kuin jälkivuotoon?

Vierailija
4/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä paksuja tönkköjä kukaan käytä muuhun kuin jälkivuotoon?

Ei tunnu luotettavalle muuten. Nyt niitä ei kaupoista enää näytä löytyvän. Olen ihan pulassa!

En uskalla mennä minnekään kun ei ole kunnon sidettä pöksyissä.

Vierailija
5/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa, että paremmin mulla on noi ohutsiteet toimineet kuin nuo paksut. Ja melkoisen runsas vuoto kuitenkin. Käytä ensin kotioloissa, tiedäthän,että niitä on siivellisiä ja siivettömiä. Mun mielestä parhaat on siivelliset ja Allways. Tosin jos on herkkä niin tuo Allwaysin muovipinta saattaa aiheuttaa jotain oireita, mutta sitten on Vuokkoset esim. Hyviä nekin. Ja jos et luota nii kokeile esim. Allwaysin yösidettä; pitkä siivellinen side.

Vierailija
6/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa, että paremmin mulla on noi ohutsiteet toimineet kuin nuo paksut. Ja melkoisen runsas vuoto kuitenkin. Käytä ensin kotioloissa, tiedäthän,että niitä on siivellisiä ja siivettömiä. Mun mielestä parhaat on siivelliset ja Allways. Tosin jos on herkkä niin tuo Allwaysin muovipinta saattaa aiheuttaa jotain oireita, mutta sitten on Vuokkoset esim. Hyviä nekin. Ja jos et luota nii kokeile esim. Allwaysin yösidettä; pitkä siivellinen side.

Vierailija
7/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni ne ohuet on niin epämukavat kun heti on kostea olo. Paksut siteet pitivät kosteuden loitolla vähän kauemmin.

Pitäisi ehkä mennä gynelle hakemaan jotkut pillerit jos vaikka saisi vuodon loppumaan kokonaan. Se kuitenkin lienee toiveajattelua sillä ei mulla ole ennekään e-pillerit mitään vaikuttaneet siihen suuntaan.

Argh!

Vierailija
8/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kaupoissa! Jos siis siivettömät mallit kelpaa. Esim. s-ryhmän kaupoissa on x-tra halpismerkkiä 30kpl pkt varmaan eurolla ja lisäksi Vuokkoset vaaleansininen pkt jotain 20-30kpl, sitten k-kaupoissa euroshopperillakin joku vastaava.

Ite ostin noita jälkivuotoon, kun se ei enää ollut niin runsasta. Jaan ap:n mielipiteen, että ne ei tunnu niin kosteilta ihoa vasten, halusin, että paikat saa ilmaa, kun oli repeämäkin. Normaalit luomumenkat mulla on niin runsaat, että siivetön side ei riitä, ennen synnytystä käytin kuukuppia jo vuosia.

Vierailija
9/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koklaamaan vaan, ap.Imukyvyissäkin on eroja.

Vierailija
10/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tykkäsin käyttää pahimpien vuotopäivien aikana. Ne oli ainoat jotka jotenkin pitivät.

vielä kaupoissa! Jos siis siivettömät mallit kelpaa. Esim. s-ryhmän kaupoissa on x-tra halpismerkkiä 30kpl pkt varmaan eurolla ja lisäksi Vuokkoset vaaleansininen pkt jotain 20-30kpl, sitten k-kaupoissa euroshopperillakin joku vastaava.

Ite ostin noita jälkivuotoon, kun se ei enää ollut niin runsasta. Jaan ap:n mielipiteen, että ne ei tunnu niin kosteilta ihoa vasten, halusin, että paikat saa ilmaa, kun oli repeämäkin. Normaalit luomumenkat mulla on niin runsaat, että siivetön side ei riitä, ennen synnytystä käytin kuukuppia jo vuosia.

Vierailija
11/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koklaamaan vaan, ap.Imukyvyissäkin on eroja.

Minkä sille voi, että on kuukautiset! Ja suojatkin vaan huononee vuosi vuodelta.

Vierailija
12/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestoside. Niitä saa paksuna ja ei tunnu märältä.

Vierailija
13/13 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää löytdy mistään. Mutta kestositeet kanssa tosi hyviä, käytin ennen kuukupin hankintaa. Ne on aina siivellisiä ja niitä voi tilata nettikaupoista tai helposti ommella itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi