Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on olla naimisissa, jos kukaan ei tiedä avioliitosta?

Vierailija
27.05.2011 |

Sisko paljasti olleensa jo 2 vuotta naimisissa miehensä kanssa eikä kuulemma kukaan muu tiedä. Eivät edes asu yhdessä eikä yhteisiä lapsiakaan ei ole. Kuulemma se oli vain jännää mennä naimisiin salassa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tarvi muille julistaa eikä kailottaa.

Vierailija
2/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi eipä tullut mieleen aikanaan kun naimisiin mentiin että se oli kaikkien muitten takia eikä meidän kahden...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakastavat toisiaan ja suhde toimii ja sisko on onnellinen.

Vierailija
4/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se naimisissa oleminen kuuluu kenellekään muulle kuin niille vihityille?

Oletko itse mennyt naimisiin ulkopuolisten painostuksesta vai koska itse halusit?

Vierailija
5/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mekin ollaan ajateltu... juridinen sopimus, ei siinä rakkaus lisäänny tai vähene... ei vaan kiinnosta mikään häähössötys, bileet järjestetään jossain vaiheessa kavereille, jos älyävät mistä on kyse niin ookoo, missään vaiheessa ei tulla kenellekään mitään ilmoittelemaan.

Vierailija
6/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea on olla naimisissa, jos kukaan ei tiedä avioliitosta?

Kiitos ap, päivä alkoi huonosti, mutta sain sentään hetken naurut :D

Vierailija
7/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se naimisissa oleminen kuuluu kenellekään muulle kuin niille vihityille?

Oletko itse mennyt naimisiin ulkopuolisten painostuksesta vai koska itse halusit?

Onhan tässä ainakin se käytännön vaikutus, että mahdollisesti lapsettomaksi jäätyään siskon perii aviomies, ei ap:n jälkeläiset.

Vierailija
8/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä esim. lasteni kavereiden vanhemmista ketkä on naimisissa ja ketkä ei. No joistain tietty arvaa sukunimen ja sormusten perusteella, mutta useimmista ei voi mitenkään päätellä.

Naapurimmekin sai nyt vasta 6 vuoden tuntemisen jälkeen tietää että minä ja mieheni ei olla naimisissa (avoliitossa ollaan oltu 12 v).

Vierailija
9/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:ta taitaa nyt harmittaa, kun ei päässy inside-juttuun mukaan aikaisemmin.

Vierailija
10/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä avioliitosta pitäisi kenenkään tietää? Se on juridinen sopimus kahden ihmisen välillä.

Vierailija
11/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä useampa an kysymykseen vastannut olevani naimisissa ja että lapsikin on. Miten nämä salailevat parit vastaavat näihin kysymyksiin? "Mitä se sinulle kuuluu?"?

Vierailija
12/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään ulkopuolisen tahdosta, vaan rakkaudesta.

Ei myöskään lasten takia tai että hankittaisi lapsia.

Vai häitten takiako joku naimisiin menee? Itse sitoutuminen sivuasia, hohhoijaa.

Vierailija
13/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mekin ollaan ajateltu... juridinen sopimus, ei siinä rakkaus lisäänny tai vähene... ei vaan kiinnosta mikään häähössötys, bileet järjestetään jossain vaiheessa kavereille, jos älyävät mistä on kyse niin ookoo, missään vaiheessa ei tulla kenellekään mitään ilmoittelemaan.

Ja meillä on muutenkin sama tilanne kuin ap:n siskolla, ei asuta eikä tulla asumaan yhdessä, ja lapsia ei ole eikä tule. Varmaan ihan mahottoman kummallista tämäkin.

Vierailija
14/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toisiaan rakastavat ihmiset solmivat avioliiton.

Vierailija
15/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asu yhdessä, emme edes samassa kaupungissa. Silti aiomme avioitua. Hui kauheaa.

Vierailija
16/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en keksi tilannetta missä kysyisin tätä keneltäkään.

Olenko minä ainoa, jonka perhetilannetta on udeltu jossain? Olen kyllä useampa an kysymykseen vastannut olevani naimisissa ja että lapsikin on. Miten nämä salailevat parit vastaavat näihin kysymyksiin? "Mitä se sinulle kuuluu?"?

Vierailija
17/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä useampa an kysymykseen vastannut olevani naimisissa ja että lapsikin on. Miten nämä salailevat parit vastaavat näihin kysymyksiin? "Mitä se sinulle kuuluu?"?

No jos joku uus tuttavuus kysyy, niin kyllähän sitä silloin varmaan vastaa että "ollaan naimisissa" mutta sukulaiset ja kaverit ei varmaan kysele, kun olettavat ilman muuta että jos pari menee naimisiin niin heidät kutsutaann häihin... Eli me ainakin halutaan nimenomaan että suku ja kaverit ei rupee hössöttään jostain häävastaanotosta.

Vierailija
18/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä (36 v) kysytään ennemmin onko lapsia vai ei.

Vierailija
19/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita vartenko sitä naimisiin mennään?

REPS

Vierailija
20/34 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin naimisiin, koska on helpompaa, kun muuttaa maasta toiseen. Ylipäätään selkeyttää hallinnollisia kuvioita eri tilanteissa.

Me voidaan järkätä kavereille juhlia ihan muutan vaan. Ei olla uskonnollisia, joten sitä kautta ei myöskään mitään tarvetta mihinkään häämeininkiin. Jos ollaan siinä vaiheessa vielä yhdessä, kun lapset muuttaa pois kotoa, niin sitten vois tätä meidän liittoa juhliakin - olis jo jotain yhdessä saavutettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi