Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette mieltä tämmösestä häämenusta?

Vierailija
27.05.2011 |

Artisokka-Caesarsalaattia

Parmankinkku-Cantalopemelonisalaattia

Jättikatkarapuvartaita, paprika-chilikastike

Yrttifondue kypsennettyä lohta, neitsyt salaattia

Paahdettua ankanrintafileetä, päärynähilloketta

Mini croisantteja ja moniviljapatonkia

Tapenade ja basilikapesto

Parsakaali-porkkanastrudelia,

punasta linssikastiketta

Härän marmorifileetä, maustevoikastike

Lohkoperunoita, Gorgonzoladippi

Hääkakku

Kahvi & Tee

Iltapala:

Bratwurstia

Lihapullia

Kirkasta perunasalaattia

Coleslow salaattia

Leipää ja levitettä

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottamia ruokia. Kuulostaa melko ällöttäviltä noi Williamin safkat.

karjalanpaisti ja laatikot -viritelmät.

päätän mistä tykkään ja mistä ei. Et taida sinäkään olla niin hirveän sivistynyt kun minua haukut juntiksi. Ethän sinä minua tunne. Ainakin oivon niin. By the way olen kyllä enemmän käristys ystävä kun karjalanpaistin.

Vierailija
62/68 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Williamin häissä. Kunhan heitin vaan kun toinen tyhmä heti ottaa nokkiinsa.. että meidän häissä oli kyllä paljon kalliimpaa ja parempaa..Eihän sitä voi tietää onko nämä ruoat yhtään sen huonompia kuin sen oleviinaan kroisoksen kalliit ruoat. Jotkuthan maksaa paskastakin..

Oli selkeä teema, tarjottiin pöytiin 8 ruokalajin päivällinen. Vieraat muistelevat vieläkin hyvää ruokaa ja tunnelmaa. Noutopöytä on vaan niin arkinen.

TIETYSTI teidän häissä oli paremmat ja fiinimmät ruoat. Kaikki vieraat varmaan vieläkin lähettää sinulle kiitos kortteja kun niin hyvää ruokaa oli. Tiesitkö muuten että ihmiset (varsinkin ystävät ja muut läheiset) yleensä on kohteliaita ja kiittää ja kehuu hienoista juhlista ja hyvästä ruoista vaikka olisivatkin toista mieltä. En ole ainakaan vielä törmännyt semmoisiin vieraisiin jotka haukkuisi suoraan että kaikki oli iahan paskaa hääparista-jälkiruokaan.

Suku on kyllä sen jälkeen järjestänyt monet häät ja synttärit samassa paikassa. Uskallan olettaa, että ruuat on EDELLEENKIN hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en syö muuta lihaa kuin kalaa ja muita mereneläviä, ja silti tuossa olisi mulle vaikka mitä herkkuja. Nam. :)

Vierailija
64/68 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokia pitäisi jonottaa monta kertaa, en kykene ahtamaan kaikkia makuja yhdelle lautaselle sotkuksi. Jotkut papat taitaa senkin homman ja on tosi ällöttävän näköistä.

Ja koulussa jo opetettiin, että kalat yhdelle lautaselle jne. Pitää varata paljon puhtaita lautasia!

Vierailija
65/68 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että voisin kopioida paljonkin tuosta menusta meidän 10v hääpäivälle...

Vierailija
66/68 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvältä. Mutta varmasti hyvin, hyvin kallis :)

Vierailija
67/68 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvältä. Mutta varmasti hyvin, hyvin kallis :)

Vierailija
68/68 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kehtaisi omiin juhliini laittaa esille listaa, jossa on noin paljon kirjoitusvirheitä.

Ap:lle kommentoisin, että ei se ole mikään tae oikeinkirjoituksesta, että on "listalta kopioitu". Mun kokemuksen mukaan pitopalveluissa ei oikeinkirjoitussäännöt ole ykkösprioriteetti...

että mammat tekevät tästä äidinkielen tunnin :)